Hogyan válasszak online időpontfoglaló rendszert?

online időpontfoglaló választás

Tartalomjegyzék

Az online időpontfoglaló rendszer használata a szépségiparban is egyre elterjedtebb. Egyre több fodrászatba, kozmetikába, tetoválószalonba, sminktetoválóhoz, masszőrhöz stb. lehet online bejelentkezni. Egyre több digitális világban szocializálódott fiatal veszi igénybe a szolgáltatásokat, így néhány évben belül az online időpontfoglalók használata megkerülhetetlen lesz. Ezt már biztosan felismerted, de máris adja magát a következő kérdés: melyek az online időpontfoglaló választás legfontosabb szempontjai? A legjobb helyen vagy, olvass tovább, járjuk körbe a témát!

Az online időpontfoglaló rendszer választás szempontjai

1. szempont: Egyedül vagy csapatban fogod használni?

Azért ezt a szempont a legfontosabban, mert egész más funkciókra lehet szükséged, ha egyszemélyes vállalkozóként szeretnél online időpontfoglaló rendszert bevezetni és akkor is, ha van egy komplett csapatod és/vagy akár több üzlet működését szeretnéd egyetlen felületen, de mégis teljesen szeparáltan menedzselni. A Salonic nagy előnye, hogy mindkettőre lehetőséget biztosít azáltal, hogy minden egyes munkatárs teljesen külön naptárban látja a foglalásait, a szalon(ok) vezetője azonban naptáranként és összesítve is eléri a foglalási, kihasználtsági, készletre vonatkozó és pénzügyi adatokat egyaránt.

2. szempont: Mennyire felhasználóbarát felülete?

Vállalkozói és vendégoldalról egyaránt meghatározó, hogy mennyire egyszerű a felület használata, mennyire logikus a felépítése, mennyire gyors a bejelentkezés és a foglalások kezelése. A tudatosan és hazai felhasználói tapasztalatok alapján kialakított felületek pontosan a magyar szokásokhoz és folyamatokhoz igazodnak, így gördülékeny a használatuk. Ez természetesen a betanítási időt is jelentősen lerövidíti.

“Több rendszert is ajánlottak korábban, de nekem a Salonic vált be és ez is marad. Kb. 30 perc alatt tanítom be a működését az új partnereknek vagy az instruktoroknak, utána nagyon gyorsan ráéreznek. Ha pedig mégis segítségre van szükségük, bármikor fordulhatnak a Salonic ügyfélszolgálatához.”

Mattesz Csilla, a Mattesz Baby Spa alapítója


Olvasd el Csillával készített interjút a Salonic bevezetéséről és a tapasztalatokról »

3. szempont: Mennyire rugalmas és testreszabható a rendszer?

Minden szalon más és még szakmán belül is eltérő lehet a szolgáltatások köre, ezért az online időpontfoglaló választás egyik legfontosabb szempontja a rugalmas kialakítás lehetősége. Ehhez a legjobb, ha a rendszer beállításakor nem előre megadott szolgáltatások közül kell választani, hanem te magad határozhatod meg, hogy pontosan milyen szolgáltatásra lehessen időpontot foglalni. Fontos ezt még a döntés előtt tisztázni, mert sok időpontfoglalóban nem biztosított ez a fajta szabadság, és később komoly problémákat okozhat. A Salonic rendszerében ez is biztosított.

4. szempont: Milyen funkciók segítik a folyamataidat?

Az online időpontfoglaló választás és bevezetés célja, hogy időt szabadítson fel és növelje a szalon működésének hatékonyságát. Ezért fontos szempont, hogy ezt minél több funkció és beállítási lehetőség is támogassa.

A Salonicot a kezdetek óta úgy fejlesztjük, hogy minél több automatizmussal segítse ezt a törekvést:
az online időpontfoglalás felszabadítja a korábban telefonos bejelentkezésekkel, módosításokkal és törlésekkel töltött időt,

  • a rendszer automatikusan újra foglalhatóvá teszi a lemondott időpontokat,
  • automatikus emlékeztetőket küld a lefoglalt időpont előtt (e-mailben, SMS-ben), ezzel csökkentve a lemondásokat és a le nem mondott időpontok arányát,
  • automatikusan kiküldi a digitális beleegyező nyilatkozatot, az aláírt példányból PDF-et generál és csatolja a vendégprofilhoz, ezzel akár 10-15 percet is spórolva az egyes kezelések előtt,
  • számlázó programmal és e-nyugta rendszerrel is összeköthető, így gyorsabb és kényelmesebb az adminisztráció és akár a NAV adatszolgáltatás is automatizálható stb.

5. szempont: Mennyire elérhető és segítőkész az ügyfélszolgálat?

Bármelyik szoftver használata közben felmerülhetnek kérdések, lehetnek elakadások és a gördülékeny működés miatt kulcsfontosságú, hogy ezeket minél előbb kezelni tudjuk. A Salonic legendásan segítőkész és vidám ügyfélszolgálata telefonon és e-mailben is elérhető. Két türelmes és tapasztalt kolléganő segít gyorsan és egyszerűen megoldani a felmerülő problémákat.

6. szempont: Mit mondanak mások?

7. szempont: Milyen az ár-érték aránya?

Az online időpontfoglaló választás fontos szempontja az ár is, de semmiképpen ne ez legyen a legfontosabb kritérium. A jól kiválasztott rendszer a kezed alá dolgozik, egyszerűbbé teszi mindennapjaidat és gördülékenyebbé a munkafolyamataidat. Ha pedig ezek megvalósulnak és több kapacitásod szabadul fel, az extra munkaidőt, új vendégeket és növekvő bevételt jelenthet. Így a befektetés máris sokszorosan is megtérülhet.

Mindenképpen próbáld ki a Salonicot is online időpontfoglaló választás előtt és tapasztald meg a különbséget!

Regisztrálj MOST és használd 30 napig ingyen!

Regisztrálok »

Még 10 fontos szempont, hogy biztosan a tökéletes szalonszoftvert válaszd.

Olvasd el a cikksorozat további részeit is:
Minden, amit az online időpontfoglaló rendszerről tudni kell »
Hogyan működik az online időpontfoglalás?
TOP 10 online időpontfoglaló rendszer funkció, ami tőled sem hiányozhat »
Salonic online időpontfoglaló rendszer bevezetése 5 lépésben »

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés