TOP 10 online időpontfoglaló funkció, ami neked is KELL

online időpontfoglaló funkció

Tartalomjegyzék

Az online időpontfoglaló olyan felhő alapú rendszer, amely képes fogadni az interneten keresztül beérkező bejelentkezéseket és azokat egyetlen felületen és egyszerűen kezelhetővé teszi. Egyszerre automatizálja az időpontfoglalásokat, amivel időt spórol a vállalkozás számára, de 0-24 óra elérhetőségével, gyorsaságával és kényelmével valódi élményt ad a vendégnek. Olvass tovább, mutatunk 10 népszerű online időpontfoglaló funkció megoldást, amit a vállalkozások és a vendégeik is imádnak.

Legnépszerűbb online időpontfoglaló funkciók

1.Digitális naptár

A Salonic időpontfoglaló rendszeren keresztül beérkező bejelentkezéseket egy pillanatok alatt átlátható, egyértelmű és vidám digitális naptárban összesíti a rendszer. Ez gyors áttekintést ad a szalon munkatársainak arról, hogy

  • ki érkezik aznap
  • milyen szolgáltatásra érkezik
  • mennyibe kerül az adott szolgáltatás
  • mennyi idő áll rendelkezésre
  • milyen eszközök szükségesek hozzá
  • kitöltötte-e a vendég a digitális beleegyező nyilatkozatot stb.

2. Saját stílus és testreszabható szolgáltatások

Minden igényes vállalkozás ragaszkodik a brandbook-jában meghatározott színvilághoz és kialakításhoz, hiszen így lesz egységes a megjelenése. A Salonic nagy előnye, hogy az időpontfoglalási felület designja testre szabható és a választható szolgáltatások is teljes mértékben, egyedileg állíthatók be.

3. Valós idejű bejelentkezés

A honlapon elérhető bejelentkezési űrlappal és a Messengerrel ellentétben a Salonic időpontfoglaló segítségével a vendégek bármikor, bárhonnan, valós időben látják a választható szolgáltatásokat és szabad időpontokat. Az időpontfoglalást követően pedig akár azonnal, automatikus válaszüzenetet is kapnak a sikeres foglalásról.

4. Online bankkártyás fizetési megoldások

Bár a szépségiparban sok helyen még a helyszíni fizetés a gyakori, a Salonic felhasználók közül már egyre több szolgáltató kínál online bankkártyás fizetési megoldást vendégeinek. Ez a Salonic rendszeren belül az előlegfizetés funkcióval oldható meg. Így a foglalás pillanatában a teljes vagy akár részösszeg is előre, bankkártyával rendezhető Simple Pay, Paylike, a Stripe vagy Mypos rendszeren keresztül is.

5. Nyelvválasztási lehetőség

Ha nem csak magyar nyelvű vendégeket fogadsz, akkor az online időpontfoglaló funkció -választék közül a nyelvválasztási lehetőség is kiemelten fontos lesz. A több nyelvet is támogató online foglalási felületen nyolc nyelvválasztási lehetőség közül is választhatsz és Te magad állíthatod be a foglalási felületen megjelenő idegen nyelvű kifejezést is. Így vendégeid a saját nyelvükön tudnak bejelentkezni hozzád.

Választható nyelvek:

  • magyar
  • angol
  • német
  • orosz
  • olasz
  • román
  • szlovák
  • cseh

6. Kedvezmények és ajándékutalványok

A különböző promóciók, kampányok és ajándékutalványok bevált eszközök a vendégkör bővítéséhez és a cashflow optimalizálásához. Ezért is hasznos, ha az online időpontfoglaló funkció választékban ez is szerepel. A Salonic fejlesztésekor erre is gondoltunk. Pillanatok alatt hozhatsz létre
ajándékutalványokat, amelyek online fizetést követően azonnal nyomtathatók,
kuponkódokat, amelyek a bejelentkezés folyamatában beválthatók,
kedvezményeket, amelyeket a vendégeid adott kampányidőszakban használhatnak fel.

7. E-mail küldési lehetőség

Szuper, ha van kiépített Facebook és Instagram profilod, azt azonban soha ne felejtsd el, hogy az a lista nem a tiéd. Sajnos vállalkozói és marketing csoportokban gyakori téma, hogy a csatorna a szabályok megsértése miatt törli a fiókot vagy biztonsági réseket kihasználva hackerek tulajdonába kerül a teljes profil. Ez ellen nehéz védekezni, így óriási kockázatot jelent, ha kiesik ez a kommunikációs csatorna. A saját hírlevéllista előnye, hogy az csak a tiéd, bármikor kommunikálhatsz a feliratkozók számára és Salonic Pro előfizetőként ez extra kiadást sem jelent. Olvass még többet arról, hogyan hoz még több minőségi foglalást a Salonic hírlevél.

8. Automatikus számlázás és nyugtaadás

A Salonic rendszer segítségével a szolgáltatás elvégzését követően elektronikus számlát vagy nyugtát állíthatsz ki. Előbbihez a Számlázz.hu és a Billingo számlázókat, utóbbihoz az Invee e-nyugta rendszert integrálhatod. Így nem kell többet kézzel megírni a bizonylatokat. A rendszer néhány gombnyomás alapján automatikusan elkészíti és ki is küldi azokat e-mailben a vendégnek.

9. Hasznos statisztikák

Szalontulajdonosként kulcsfontosságú, hogy naprakészen kövesd a vállalkozásod foglalási és pénzügyi mutatóit. A Salonic ebben is a kezed alá dolgozik. A rendszerben elérhető elemzések pontos képet adnak a foglaltsági adatokról, a bevételekről, a legnépszerűbb szolgáltatásokról, a készletek alakulásáról stb.

10. Mobil App

Legtöbbünk zsebében vagy közelében állandó kellék a mobiltelefon, így kézenfekvő, hogy az online időpontfoglaló felülete mobilon is elérhető legyen. A Salonic Mobil App különlegessége a beépített mesterséges intelligencia támogatás (Betti), ami pillanatok alatt riportol a vállalkozás legfontosabb mutatóiról. Hamarosan pedig hangvezérléssel vehetjük fel az időpontokat is. A jövő már itt van!

Most már mindent tudsz, amit az online időpontfoglaló rendszer kiválasztásához tudnod kell.
Regisztrálj egy Salonic fiókot és próbáld ki 30 napig ingyen!

Regisztráció »

Olvasd el a cikksorozat korábbi részeit is:
Minden, amit az online időpontfoglaló rendszerről tudni kell »
Hogyan működik az online időpontfoglalás?
Hogyan válasszak online időpontfoglaló rendszert?
Salonic online időpontfoglaló rendszer bevezetése 5 lépésben »

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés