A Salonic nélkül nem működne a rendszerünk

salonic-mattesz-baby-spa

Tartalomjegyzék

A Salonic nélkül ma már el sem tudja képzelni a Mattesz Baby Spa működését Mattesz Csilla, az országszerte egyre népszerűbb, kifejezetten kisbabák fejlődését támogató program megalkotója. A Salonic rendszere 13 baby spa franchise partner időpontjait fogja össze és minden egyes partner számára megkönnyíti az adminisztrációt, a pénzügyek kezelését.

A Mattesz Baby Spa

Mattesz Csilla válogatott úszónk 40 éve foglalkozik kisbabákkal. Ő hozta be és kezdte népszerűsíteni a babaúszást Magyarországon, és az ő nevéhez köthető a Mattesz Baby Spa program megalkotása és elterjesztése is. A foglalkozásokon a kisbabák 1 hónapos kortól speciális, egyszemélyes baby jakuzzikban “pancsolnak”. Így az anyaméhben megszokott, higiénikus közegben, szakképzett instruktorok és a szüleik közreműködésével támogathatjuk a kisbabák megfelelő fejlődését.

“A mozgásfejlődés során nagyon fontos, hogy a gyerekek a megfelelő ütemben, saját tempójukban haladjanak, és ne maradjon ki a kúszás és a mászás sem a folyamatból. Sok kisbaba érkezik kötött izomzattal vagy ferdén tartott fejjel, vállakkal, ami szakképzett segítség nélkül komoly problémákat okozhat gyermek és felnőttkorban egyaránt.

Nem véletlen, hogy ilyen sok a sajátos nevelésű gyerek. Hiszem és tapasztalom, hogy a kisbabakorban kijavított mozgásszervi nehézségek kisgyermekkorban is látványos javulást eredményeznek: a gyerekek jobban tudnak figyelni az óvodában és az iskolában egyaránt. Nagyon jók a Mattesz Baby Spa visszajelzései a szülőktől, az orvosoktól és a védőnőktől, ezért minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy a programot idővel TB támogatottan is igénybe tudják venni az érintett gyerekek” – mesélte Mattesz Csilla.

Jelenleg 13 Mattesz Baby Spa üzlet működik franchise rendszerben Magyarországon, ahol képzett instruktorok tartják a legfeljebb 4 fős csoportos és a privát órákat. Csilla további 12 üzlet nyitását tervezi az országban franchise partnereken keresztül, ezt követően terjeszkednek majd tovább külföldre is.

60 felett is gyerekjáték a Salonic

“60 éves vagyok és az internet nem a legjobb barátom, de a Salonic számomra egy csoda. Enélkül el sem tudnám képzelni a Mattesz Baby Spa működését – mondja nevetve Csilla. Egy apuka javasolta a Salonicot, megmutatta a működését és segített a bevezetésben is. Azóta imádom. 13 városban, több száz anyuka és apuka használja gördülékenyen az időpontfoglalásokhoz, bérletvásárlásokhoz, online fizetéshez. A Salonic bevezetése óta nagyon ritka a személyes időpontfoglalás, mert a foglalkozások végére a babák fáradtak és sírósabbak. Így az anyukáknak is könnyebb, hogy online bármikor látják az elérhető időpontokat, kényelmesen be tudnak jelentkezni otthonról is a következő foglalkozásra. A hatékonyságunk és kihasználtság monitorozását is segíti a Salonic, mert pontosan nyomon tudjuk követni, hogy hány órán vettek részt a kisbabák, milyen foglalkozásra érkezik a kicsi, ki vett bérletet, ki nem tud jönni, ki fizette ki online előre a foglalkozás árát. A legelső tájékoztatások is a Salonic segítségével érkeznek a szülőkhöz, és gyakran küldenek hírlevelet is a rendszeren keresztül hasznos információkkal. Így a foglalkozáson nem telik az idő feleslegesen az alapok bemutatásával, sokkal több értékes idő marad a kisbabákra” – árulta el az alapító.

salonic-mattesz-csilla

Csilla óriási lelkesedéssel ajánlja a Salonicot a belépő franchise partnerek számára, így mindegyik üzlet a jól bevált rendszer szerint fogadja a vendégeket. Az egyes üzletek teljesen saját Salonic rendszert üzemeltetnek, saját maguk kezelik az időpontfoglalásokat, a marketinget, a pénzügyeket és a riportokból hasznos információkat kapnak az üzlet kihasználtságáról is. Megegyezésük alapján Csilla is rálát a foglaltsági adatokra, így ő is nyomon tudja követni, hogy melyik üzlet milyen kihasználtsággal működik. Így könnyebben tud segíteni, ha szükség van rá.

“Több rendszert is ajánlottak korábban, de nekem a Salonic vált be és ez is marad. Kb. 30 perc alatt tanítom be a működését az új partnereknek vagy az instruktoroknak, utána nagyon gyorsan ráéreznek. Ha pedig mégis segítségre van szükségük, bármikor fordulhatnak a Salonic ügyfélszolgálatához – mondta Csilla.

A Salonic nélkül egyszerűen nem működne a rendszerünk. Sokkal bonyolultabb és időigényesebb lenne, és folyton csörögne a telefonom, mint régen. Korábban napi 200 hívást bonyolítottam. Néha elfog az aggodalom, ha nem csörög a telefonom. Ilyenkor azt hiszem, hogy gond van a foglalásokkal. Aztán ránézek a Salonicra, és azonnal látom, hogy minden rendben, minden halad szépen automatikusan a maga útján. A Salonicot mindenkinek ajánlom, akinek fontos, hogy megbízható, pontos és átlátható rendszerben működjön a vállalkozása, mert sok adatot kezelnek vagy egyszerűen csak nem akarják az adminisztrációval tölteni az értékes időt – zárta a beszélgetést a Mattesz Baby Spa alapítója.

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés