Salonic online időpontfoglaló rendszer bevezetése 5 lépésben

Salonic online időpontfoglaló rendszer

Tartalomjegyzék

Ha meguntad, hogy folyton csörög a telefonod, a vendégeid elfelejtik a megbeszélt időpontokat, több bevételt szeretnél vagy egyszerűen átláthatóbb, kiszámíthatóbb keretek között szeretnél dolgozni, akkor biztos lehetsz benne, hogy eljött a Salonic online időpontfoglaló rendszer bevezetésének ideje. Olvass tovább, segítünk, hogy ez a folyamat minél egyszerűbb és gyorsabb legyen.

A Salonic online időpontfoglaló rendszer bevezetése

Az online időpontfoglaló bevezetéséhez Salonic regisztrációra van szükséged. A rendszer működését 30 napig teljesen ingyenesen és kockázatmentesen kipróbálhatod, letesztelheted.
Regisztrálj egy fiókot a kipróbáláshoz.

Regisztráció a próbaverzióra »

1. lépés: Rögzítsd a szolgáltatásokat, szüneteket

Ha megvan a fiók, a következő lépés a szolgáltatások feltöltése, ezekre tudnak majd online bejelentkezni a vendégeid.

A Salonicban szabadon meghatározhatod, hogy milyen szolgáltatásokat lehet online foglalni. A szolgáltatásokat kategóriákba rendezheted, így akkor is egyszerűen átlátható és könnyen értelmezhető marad az online időpontfoglalás, ha több tucatnyi szolgáltatásod is van.

Amikor létrehoztad az új szolgáltatást, állítsd be az időtartamát, az utána következő esetleges szünetet, az árát és a hozzá tartozó fix anyagköltséget, is (ha van). Sőt akár a munkatársak jutalékát is előre rögzítheted.

Azért is érdemes minél pontosabban meghatározni a szolgáltatásokat, mert

  • a vendég minden kérdésére azonnal választ kap,
  • jól érezhetően csökken a telefonhívások száma,
  • időben sem csúsznak össze a vendégek.

A rendszerbe a már meglévő vendéglistádat is feltöltheted, és akár vendégenként egyénileg beállíthatod, hogy kérsz vagy nem kérsz előleget.

3. lépés: Állítsd be az automatikus emlékeztetőket

Az online időpontfoglaló rendszer bevezetésének egyik legnagyobb előnye, hogy az emlékeztetőknek köszönhetően a vendégek nem felejtik el a megbeszélt időpontokat, illetve, ha mégis közbejön valami, akkor időben lemondják azt.

Az Beállítások/Általános/Emlékeztetők menüpontban állítsd be, hogy a bejelentkezést követően mikor menjen e-mail vagy SMS emlékeztető a vendégnek az időpontról, és pontosan mi legyen az üzenet szövege.

3. lépés: Tűzd ki a bevezetés dátumát és állíts be szabadságot az átmeneti időszakra

Az online időpontfoglaló rendszer bevezetése akkor is egyszerű, ha eddig hagyományos határidőnaplót használtál. Tűzd ki a napot (pl. május 1-től), amikortól csak az online időpontfoglalóban bejelentkező vendégeket fogadod. A korábban (május 1 utánra) már beírt időpontokat pedig írd be manuálisan a Salonic-ba.

Az átmeneti időszakot (április 30-ig) állítsd be szabadságként a Salonicban, hogy arra még ne tudjanak foglalni.

Ez azért jó, mert a kitűzött napig csak a hagyományos naptárt, azt követően pedig csak a Salonicot kell figyelned.

Gyakorlatilag egyik napról a másikra válthatsz Salonicra, úgy, hogy vendégeid közben már hetek óta aktívan használják a rendszert és automatikusan töltik fel a szabad időpontjaidat.

4. lépés: Kösd össze az időpontfoglaló rendszert a honlappal és a Facebookkal

Amikor a háttérben felkészült az online időpontfoglaló rendszer a bevezetésre és az első foglalások fogadására, akkor kösd be a Salonicot a honlapodba, a Facebook, Instagram és Youtube felületeidbe.

WordPress alapú honlapba legegyszerűbben widget segítségével integrálhatod a Salonicot.

A Facebook online bejelentkezés gombjára egyszerűen illeszd be a Salonic oldalad linkjét. Ehhez ITT találsz pontos leírást.

5. lépés: Teszteld az online időpontfoglaló rendszer bevezetését

Az online időpontfoglaló rendszer bevezetés éles indulása előtt már csak egy lépés maradt: a tesztelés.

  1. Próbáld ki, milyen élmény lesz vendégeidnek a honlapon vagy a Facebookon keresztül lefoglalni az időpontot.
  2. Ellenőrizd, hogy helyesen szerepelnek-e az árak.
  3. Nézd meg, hogy megkapod-e az emlékeztető e-maileket.
  4. Nézd meg, hogyan jelennek meg az időpontok a te felületeden.
    Próbáld ki, hogy tudod majd beírni a helyszínen bejelentkező vendégeket.

Ha minden teszten átmentél, akkor gratulálunk. Az online időpontfoglaló rendszer bevezetése sikeres volt. Mostantól mondd el minden vendégednek, hogyan tudnak hozzád bejelentkezni, és kommunikálj róla egyértelműen a honlapodon és a közösségi oldalakon is.

Az eredmény pedig nem várat sokat magára. Hamarosan egy minden eddiginél átláthatóbb, könnyen kezelhető rendszerben látod a bejelentkezéseket, és érezhetően csökken a nem megjelenő vendégek aránya is.

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés