Az online időpontfoglaló olyan felhő alapú rendszer, amely képes fogadni az interneten keresztül beérkező bejelentkezéseket és azokat egyetlen felületen és egyszerűen kezelhetővé teszi. Egyszerre automatizálja az időpontfoglalásokat, amivel időt spórol a vállalkozás számára, de 0-24 óra elérhetőségével, gyorsaságával és kényelmével valódi élményt ad a vendégnek. Olvass tovább, mutatunk 10 népszerű online időpontfoglaló funkció megoldást, amit a vállalkozások és a vendégeik is imádnak.
Legnépszerűbb online időpontfoglaló funkciók
1.Digitális naptár
A Salonic időpontfoglaló rendszeren keresztül beérkező bejelentkezéseket egy pillanatok alatt átlátható, egyértelmű és vidám digitális naptárban összesíti a rendszer. Ez gyors áttekintést ad a szalon munkatársainak arról, hogy
- ki érkezik aznap
- milyen szolgáltatásra érkezik
- mennyibe kerül az adott szolgáltatás
- mennyi idő áll rendelkezésre
- milyen eszközök szükségesek hozzá
- kitöltötte-e a vendég a digitális beleegyező nyilatkozatot stb.
2. Saját stílus és testreszabható szolgáltatások
Minden igényes vállalkozás ragaszkodik a brandbook-jában meghatározott színvilághoz és kialakításhoz, hiszen így lesz egységes a megjelenése. A Salonic nagy előnye, hogy az időpontfoglalási felület designja testre szabható és a választható szolgáltatások is teljes mértékben, egyedileg állíthatók be.
3. Valós idejű bejelentkezés
A honlapon elérhető bejelentkezési űrlappal és a Messengerrel ellentétben a Salonic időpontfoglaló segítségével a vendégek bármikor, bárhonnan, valós időben látják a választható szolgáltatásokat és szabad időpontokat. Az időpontfoglalást követően pedig akár azonnal, automatikus válaszüzenetet is kapnak a sikeres foglalásról.
4. Online bankkártyás fizetési megoldások
Bár a szépségiparban sok helyen még a helyszíni fizetés a gyakori, a Salonic felhasználók közül már egyre több szolgáltató kínál online bankkártyás fizetési megoldást vendégeinek. Ez a Salonic rendszeren belül az előlegfizetés funkcióval oldható meg. Így a foglalás pillanatában a teljes vagy akár részösszeg is előre, bankkártyával rendezhető Simple Pay, Paylike, a Stripe vagy Mypos rendszeren keresztül is.
5. Nyelvválasztási lehetőség
Ha nem csak magyar nyelvű vendégeket fogadsz, akkor az online időpontfoglaló funkció -választék közül a nyelvválasztási lehetőség is kiemelten fontos lesz. A több nyelvet is támogató online foglalási felületen nyolc nyelvválasztási lehetőség közül is választhatsz és Te magad állíthatod be a foglalási felületen megjelenő idegen nyelvű kifejezést is. Így vendégeid a saját nyelvükön tudnak bejelentkezni hozzád.
Választható nyelvek:
- magyar
- angol
- német
- orosz
- olasz
- román
- szlovák
- cseh
6. Kedvezmények és ajándékutalványok
A különböző promóciók, kampányok és ajándékutalványok bevált eszközök a vendégkör bővítéséhez és a cashflow optimalizálásához. Ezért is hasznos, ha az online időpontfoglaló funkció választékban ez is szerepel. A Salonic fejlesztésekor erre is gondoltunk. Pillanatok alatt hozhatsz létre
ajándékutalványokat, amelyek online fizetést követően azonnal nyomtathatók,
kuponkódokat, amelyek a bejelentkezés folyamatában beválthatók,
kedvezményeket, amelyeket a vendégeid adott kampányidőszakban használhatnak fel.
7. E-mail küldési lehetőség
Szuper, ha van kiépített Facebook és Instagram profilod, azt azonban soha ne felejtsd el, hogy az a lista nem a tiéd. Sajnos vállalkozói és marketing csoportokban gyakori téma, hogy a csatorna a szabályok megsértése miatt törli a fiókot vagy biztonsági réseket kihasználva hackerek tulajdonába kerül a teljes profil. Ez ellen nehéz védekezni, így óriási kockázatot jelent, ha kiesik ez a kommunikációs csatorna. A saját hírlevéllista előnye, hogy az csak a tiéd, bármikor kommunikálhatsz a feliratkozók számára és Salonic Pro előfizetőként ez extra kiadást sem jelent. Olvass még többet arról, hogyan hoz még több minőségi foglalást a Salonic hírlevél.
8. Automatikus számlázás és nyugtaadás
A Salonic rendszer segítségével a szolgáltatás elvégzését követően elektronikus számlát vagy nyugtát állíthatsz ki. Előbbihez a Számlázz.hu és a Billingo számlázókat, utóbbihoz az Invee e-nyugta rendszert integrálhatod. Így nem kell többet kézzel megírni a bizonylatokat. A rendszer néhány gombnyomás alapján automatikusan elkészíti és ki is küldi azokat e-mailben a vendégnek.
9. Hasznos statisztikák
Szalontulajdonosként kulcsfontosságú, hogy naprakészen kövesd a vállalkozásod foglalási és pénzügyi mutatóit. A Salonic ebben is a kezed alá dolgozik. A rendszerben elérhető elemzések pontos képet adnak a foglaltsági adatokról, a bevételekről, a legnépszerűbb szolgáltatásokról, a készletek alakulásáról stb.
10. Mobil App
Legtöbbünk zsebében vagy közelében állandó kellék a mobiltelefon, így kézenfekvő, hogy az online időpontfoglaló felülete mobilon is elérhető legyen. A Salonic Mobil App különlegessége a beépített mesterséges intelligencia támogatás (Betti), ami pillanatok alatt riportol a vállalkozás legfontosabb mutatóiról. Hamarosan pedig hangvezérléssel vehetjük fel az időpontokat is. A jövő már itt van!
Most már mindent tudsz, amit az online időpontfoglaló rendszer kiválasztásához tudnod kell.
Regisztrálj egy Salonic fiókot és próbáld ki 30 napig ingyen!
Olvasd el a cikksorozat korábbi részeit is:
Minden, amit az online időpontfoglaló rendszerről tudni kell »
Hogyan működik az online időpontfoglalás?
Hogyan válasszak online időpontfoglaló rendszert?
Salonic online időpontfoglaló rendszer bevezetése 5 lépésben »