Így számold fel végleg a “nem jön el a vendég” problémát

nem jön el a vendég

Tartalomjegyzék

Már 10 perce várod, hogy a beírt vendég megjelenjen, de csak nem érkezik. Felhívod, de nem veszi fel, vagy ha fel is veszi, sajnálkozva mondja, hogy elfelejtette az időpontot. A szépségiparban sajnos ez gyakran előfordul. Neked is ismerős? Nem kell azonban, hogy ez így legyen, máris mutatunk 3 bevált módszert, amivel megoldhatod.

A probléma többszörösen is káros. Nemcsak bevételtől esel el miatta, de az értékes időbeosztásod is borul és a csapatod sem érheti el a kitűzött célokat, így ők is elvesztik a vendég után járó jutalékot. Ez egy olyan szituáció, aminek nem szabad többet megismétlődnie.

A Salonic felhasználók visszajelzései alapján már a kezdetek kezdetén felismertük ezt a piaci igényt, és úgy alakítottuk a rendszer működését, hogy többszörösen is támogassa a nem megjelenő vendég problémájának kezelését. Az automatikus emlékeztetők, az emberi közreműködés nélkül küldött sms-ek és a bankkártyás előlegfizetési lehetőség is ezt a célt támogatja.

3 tipp, ha a nem jön el a vendég

1. Fizettesd ki előre a szolgáltatás árát

Az emberek sokkal nagyobb valószínűséggel mennek el valahova, aminek az árát már előre kifizették, hiszen a távolmaradást a saját pénztárcájuk bánja. A lehető legegyszerűbb módja az ilyen vendégek arányának csökkentéséhez, ha bevezeted az előleg fizetési megoldást. Legalábbis azoknál a vendégeknél, akiknél már korábban is előfordult, hogy elfelejtették az időpontot. Ha ezt a szabályt a szalonod házirendje tartalmazza, a vendégek is elfogadják majd. Ha pedig nem, akkor is jó módszer, hogy megszabadulj a sorozatban problémás vendégektől.

Fontos! A szigorítás bevezetése előtt értesítsd a vendégeidet a házirend változásáról, hogy tisztában legyenek vele, milyen következményekkel jár, ha nem jelennek meg a megbeszélt időpontban. A hírlevelet pillanatok alatt kiküldheted a Salonic hírlevél-küldőjével, és persze posztold ki a közösségi média felületeidre is.

2. Vezesd be a le nem mondási díjat

Az egészségügyben és számos szolgáltatás esetén bevett gyakorlat, hogy a nem megjelenés díját automatikusan ráterhelik a páciensre. Ennek mértéke tőled és az elmaradt szolgáltatás árától is függhet. Erről egy előre megírt sablon e-mailt is küldhetsz neki, hivatkozva a házirend erre vonatkozó részére.

Természetesen ennek bevezetéséről is tájékoztasd előre a vendégeidet.

3. Állítsd be az automatikus emlékeztetőt

A Salonic egyik legnépszerűbb szolgáltatása az automatikus emlékeztető, amit a rendszer az egyedi beállításaid alapján küld ki. Te határozhatod meg, hogy mikor és pontosan milyen üzenet szerepeljen az emlékeztetőben és azt is megadhatod, hogy e-mailt vagy SMS-t küldjön a Salonic.

Az e-mailben és/vagy SMS-ben is érkező emlékeztető jó megoldás az elfelejtett időpont és a “nem jön el a vendég” probléma kezelésére. Ha esetleg mégis közbejött valami a vendégnek, időben le tudja mondani a szolgáltatást, hogy más érkezhessen helyette.

A Salonic online időpontfoglalóval megszűnik a probléma. Az előleg fizetési lehetőség, a le nem mondási díj és az automatikus emlékeztetők bevezetésével maximalizálhatod a hatékonyságodat és nem esel el többet bevételtől sem.

Próbáld ki ezeket az egyszerű módszereket, és élvezd, hogy minden egyes napod a terveid szerint alakul.

Nincs még Salonic fiókod?
Regisztrálj és próbáld ki 30 napig ingyen!

Regisztráció »

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés