5 bevált tipp a le nem mondott időpontok megelőzésére

Tartalomjegyzék

Szépségipari szakemberként kevés annál bosszantóbb helyzet van, mint amikor tele a naptár, sorban állnak a lemondott időpontokért, a beírt vendég viszont nem jelenik meg a megbeszéltek szerint és azt sem jelzi, hogy nem tud jönni. Ez komoly bevételkiesést jelent, kiszámíthatatlanná teszi a napot és másoktól veszi el a lehetőséget, akik viszont szívesen és biztosan jönnének. A Salonic online időpontfoglaló rendszerbe 5 funkciót is beépítettünk, amivel akár már mától érezhetően csökkentheted a le nem mondott időpontok arányát.

Így lesz a le nem mondott időpontokból régi emlék

1. Azonnali visszaigazolás

A Salonic online időpontfoglaló rendszeren keresztül érkező foglalásokról a rendszer automatikus visszaigazolást küld e-mailben a vendégnek.

Ez több okból hasznos:

  • később is bármikor visszanézheti, hogy pontosan hol és mikor kell megjelennie,
  • egyértelműen látszik, hogy milyen szolgáltatásra szól a foglalás,
  • elkerülhetők a későbbi félreértések,
  • az e-mailből akár le is tudja mondani az időpontot, ha közbejött valami,
  • érezhetően csökkenti a le nem mondott időpontok arányát.


2. Automatikus emlékeztetők

Jól tudjuk, hogy mindenki rohan, 3 helyen kellene lennie, beteg lett a gyerek vagy helyettesíteni kell a szabadságon lévő kollégákat, és különben is ezer és egy teendő jut minden napra. Ettől azonban a Te vállalkozásod fontos, és ha a vendég nem tudja fejben tartani az időpontot, akkor a Salonic majd segít neki.

A rendszerben, akár személyre szabottan beállíthatod a kezelés előtti emlékeztetőket, így a Salonic-ból kiküldött e-mailekkel akár többször is figyelmeztetheted, hogy közeleg a megbeszélt dátum. Ez segít csökkenteni a le nem mondott időpontok arányát.

Az a tapasztalatunk, hogy az emberek nem szeretik telefonon lemondani az időpontot, ezért inkább “elegánsan” el sem mennek.

Ha viszont az emlékeztető e-mailben lehetőséget adsz, hogy egyetlen gombnyomással lemondhassa vagy átfoglalhassa másik időpontra, azt a nap 24 órájában bármikor meg tudja tenni. Így neki sem kényelmetlen, Te pedig máris kiírhatod újra a felszabaduló időpontot, hogy lecsapjanak rá a várakozók.


3. SMS értesítő

A vendégeid nem olvasnak e-maileket, így nem ér el hozzájuk a visszaigazolás és az emlékeztető sem? Erre is gondoltunk.

A Salonic-kal akár SMS-ben is küldheted az időpontra emlékeztető üzeneteket, így biztos lehetsz benne, hogy minden vendégedhez eljut az üzeneted.

💡 Tudtad? Már több mint 4 millió emlékeztetőt küldtünk ki a Salonicon keresztül, amivel évi több millió forintot spóroltunk a szépségipari szakembereknek.


4. Hírlevél

A Salonic online időpontfoglaló rendszer beépített hírlevélküldőjén keresztül bármikor, néhány gombnyomással küldhetsz hírlevelet a vendégeidnek.

Hatékonyan használhatod

  • a lemondás miatt felszabaduló időpontok újratöltéséhez,
  • az új szolgáltatások, termékek bemutatásához,
  • az időszakos kampányok népszerűsítéséhez,
  • vagy bármilyen marketingtevékenységed támogatásához.


5. Előre fizetési lehetőség

A Salonic-ba integrált előre fizetési lehetőségekkel garantáltan minimalizálhatod a le nem mondott időpontok számát. Ha a vendég mégsem jelenik meg a megbeszéltek szerint, és az időpontot sem mondta le időben, a betervezett bevételtől akkor sem esel el.

Fontos, hogy előre fizetés esetén egyértelműen tüntesd fel, hogy mikor és milyen feltételekkel mondható le vagy foglalható át másik időpontra a kezelés, és milyen esetben kell mindenképpen kifizetni a lefoglalt szolgáltatást.

Nincs még Salonic időpontfoglaló rendszered?

Adunk még 5 tippet, hogy miért éri meg most azonnal Salonicra váltani, és készítettünk egy útmutatót is a Salonic időpontfoglaló rendszer gyors és egyszerű bevezetéséhez.

Regisztrálj és próbáld ki 30 napig ingyen!

Regisztráció »

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés