Az online időpontfoglaló rendszer kényelmesebb, gyorsabb, modernebb. Csak néhány jelentős előny, amelyek miatt megéri a hagyományosról digitális naptárra, és online időpontfoglaló rendszerre váltani. Olvass tovább és azonnal megtudod, milyen konkrét és gyakorlati előnyei vannak még, ha a jövőben a Salonic-ban vezeted a bejelentkezéseket.
1. Hatékonyabb és átláthatóbb lesz a vállalkozásod
A Salonic online időpontfoglaló rendszer segít hatékonyabban beosztani a munkaidőt, mert
- a rendszer csak a megadott időkeretnek megfelelően veszi fel a foglalásokat,
- automatikusan betervezi a két vendég közötti pihenő- és felkészülési időt,
- garantáltan nem fogad bejelentkezést a pihenőnapokra és a szabadság idejére,
- azonnal törli a lemondás és újra elérhető teszi a felszabadult időpontot.
Mivel előre meghatározhatod a különböző szlgáltatásokhoz szükséges időkeretet, érezhetően csökkent a túlterheltség, nem csúsznak a vendégek, nem ütköznek egymással az időpontok és akár teljesen pontosan, előre tervezheted a napodat vagy akár a hetedet is.
2. Elégedettebbek lesznek a vendégeid
Az egyre digitalizálódó világban komoly versenyelőnyt jelent, ha a vendégek a nap 24 órájában bármikor, akár este, ünnepnapokon vagy hétvégéken is bejelentkezhetnek. Azzal, hogy nem szűkíted az időpontfoglalási lehetőséget kizárólag a nyitvatartási időre,
- a bejelentkező vendég is örül, mert azonnal elintézheti a bejelentkezést,
- magadat is kíméled, mert nem szakítja félbe a munkádat a telefoncsörgés vagy messenger üzenet
- a kezelt vendéged is elégedettebb lesz, mert a lefoglalt időpontjában 100%-ban vele foglalkozol.
3. Minimalizálhatod az adminisztrációs feladatokat
A Salonic online időpontfoglaló bevezetésével nemcsak a papírnaptártól, de szinte az összes adminisztrációs feladattól is megszabadulsz. A rendszer kezeli a lemondásokat, vezeti a készletmozgásokat és a bizonylatolást is végtelenül egyszerűsíti.
- csak egyetlen helyen kell figyelni a bejelentkezéseket,
- nem rabolják az idődet és az energiádat a lemondások és az időpontátkérések,
- néhány gombnyomással kiállíthatod a számlát vagy a nyugtát a szolgáltatásról, nem kell utólag vagy esténként tömbösítve bizonylatokat gyártani,
- Excel táblázat helyett átlátható rendszerben látod a felhasznált anyagok fogyását, és azt is azonnal észreveszed, ha kifogyóban van egy kedvelt termék.
4. Vendégeid több, nagyobb értékű szolgáltatásra jelentkeznek be
A Salonic online időpontfoglaló rendszerrel vendégeid még akkor is értékesebb, több szolgáltatást tartalmazó kezelésre foglalnak majd időpontot, hogy eredetileg csak “a szokásosra” akartak bejelentkezni.
A foglalható szolgáltatások sorában pontosan feltüntetheted, hogy mit tartalmaz a kezelés, egyedi csomagokat alakíthatsz ki, egymás hatását fokozó kezeléssorokat állíthatsz össze.
Így nem neked kell eladni a kezeléseket, vendégeid a megszokotton túl elérhető szolgáltatásokat is automatikusan is megismerik és jó eséllyel drágább szolgáltatást választanak majd.
5. Fontos piaci előnyre tehetsz szert a digitalizálódó világban
A világ visszafordíthatatlanul a digitalizáció felé halad, és egyértelműen azok kerülnek piaci előnybe, akik kielégítik a folyton rohanó, online megoldásokat preferáló és információéhes vendégkör igényeit.
A Salonic időpontfoglaló rendszer ebben maximálisan a kezed alá dolgozik. Percek alatt integrálhatod a honlapodba, a Facebook vagy Instagram felületedbe, így a fenti előnyöket akár már ma élvezheted. Te és a vendégeid is.