Így alakíts ki tökéletes szalon-ügyfélszolgálatot a Salonic-kal

szalon ügyfélszolgálat

Tartalomjegyzék

Napjainkban teljesen elfogadott, hogy mindenki online menedzseli az életét. Online tartja a kapcsolatot a barátokkal, interneten keresztül intézi a vásárlásokat, neten jelentkezik be az orvoshoz és persze a fodrászhoz, körmöshöz, barberhez és pilláshoz egyaránt. Olvass tovább, adunk néhány tippet, hogyan lehet nálad is tökéletes a szalon-ügyfélszolgálat a Salonic-kal!

Salonic, mint szalon-ügyfélszolgálat? Igeeeen!

A Salonic nem egy egyszerű online időpontfoglaló rendszer. Számos olyan funkciót tartalmaz, amelyek vendégeidnek segítenek többet megtudni a szolgáltatásaidról, azonnal értesülni az új kezelésekről és minden korábbinál egyszerűbbé teszik az online bejelentkezést. Igazi szalon-ügyfélszolgálatosként dolgozik a háttérben, aki bármikor, bárhol válaszol a vendégeid kérdéseire.

Nézzük, hogyan fogd munkára ügyfélszolgálatként te szalonodban!

Legyen gyors és egyszerű a bejelentkezési folyamat

A Salonic online foglalási felület segítségével új és meglévő vendégeid néhány gombnyomással foglalhatnak időpontot szalonodba.

Azzal tudod minél zökkenőmentesebbé tenni a folyamatot, ha

  • a lehető legérthetőbben fogalmazod meg a szolgáltatások nevét,
  • pontosan leírod, hogy mit tartalmaz egy-egy szolgáltatáscsomag,
  • jelölöd, hogy mennyi ideig tart a kezelés,
  • pontosan megadod a fizetendő összeget stb.

A Salonic nagy előnye, hogy teljesen a szalonodra szabhatod a szolgáltatások elnevezését és tartalmát, így vendégeid biztosan azt kapják, amire időpontot foglaltak. Így azokat nem neked kell elmagyarázni, a Salonic szalon-ügyfélszolgálat megteszi helyetted.

Tovább növelheted a vendégélményt azzal, ha a foglalási felületen megjelenítesz néhány látványos fotót a szalonról, kiírod a nyitvatartást, az elérhetőséget és a címet. Így az új vendégeknek nem kell azt külön keresni. A Salonic-nak hála, azonnal minden fontos információ a rendelkezésükre áll.

Állíts be automatikus választ minden kérdésre

Egy jó szalon-ügyfélszolgálat legfontosabb feladata a felmerülő kérdések megválaszolása. A Salonic ezt teljesen automatikusan elvégzi helyetted.

Állíts be e-mail értesítéseket

  • a kezelések előtti fontos teendőkről,
  • a kezelések utáni tudnivalókról,
  • a foglalás során gyakran felmerülő kérdésekről,
  • emlékeztetőket a következő kezelésről,
  • köszönő üzenetet, hogy vendéged téged választott,
  • vélemény-bekérő levelet stb.

A Salonic gondos szalon-ügyfélszolgálatosként kiküldi az előre beállított e-maileket, így vendégeid biztosan nem felejtik el a kezelésekkel kapcsolatos információkat, megjelenni a lefoglalt időpontban vagy lefoglalni a következő alkalomra szóló időpontot.

Állítsd be automatikus welcome üzeneteket az először érkező vendégek számára

Az első benyomás egyszeri és megismételhetetlen, a Salonic szalon-ügyfélszolgálat segít, hogy ez is tökéletes legyen.

Állíts be automatikus üzenetet a szalon megközelíthetőségéről és elérhetőségeiről, írd meg, hogy mire készüljön a vendéged a legelső alkalom előtt, küldj születésnapi, névnapi üzenetet stb.

Legyen biztonságos a fizetési folyamat

Ma már egyre többen használják az online bankkártyás fizetési megoldásokat, és a Salonic-ban is van lehetőség előre kifizetni a kezelés teljes összegét, annak egy részét vagy az ajándékutalványokat ​​SimplePay, Paylike, Mypos rendszerein keresztül.

Jó szalon-ügyfélszolgálatként a Salonic segít a fizetés lebonyolításában, ezzel időt spórol neked. További előnye, hogy minél egyszerűbb a fizetési folyamat, annál jobb élménnyel vásárolnak nálad a vendégeid és térnek vissza újra és újra időpontot foglalni.

Tárold biztonságosan az ügyféladatokat

A GDPR bevezetése óta szigorú szabályozás szerint kell rögzíteni, tárolni és használni az ügyféladatokat. Az ügyfélbizalom szempontjából kiemelten fontos, hogy ezt te is így tedd. Jó szalon-ügyfélszolgálatosként a Salonic erről is gondoskodik és a vendégeidet is tájékoztatja.

A digitális beleegyező nyilatkozattal online kiküldi a kezeléshez szükséges adatkezelési tájékoztatót. A digitális aláírást követően pedig biztonságosan tárolja és kezeli azokat. Így vendégeid biztosak lehetnek benne, hogy az adataik nem kerülnek harmadik félhez és nem használják őket más célra, mit amire engedélyt adtak.

Salonic szalon-ügyfélszolgálat

Mint láthatod, a Salonic egyszerű online időpontfoglaláson túl, számos kényelmi funkcióval segíti a munkádat és néhány beállítást követően gyakorlatilag átveheti a szalon-ügyfélszolgálat szerepét is. Ezzel rengeteg időt spórol neked, kényelmesebbé és élményszerűvé teszi a bejelentkezést a vendégeid számára. Így már megérkezésük előtt azt érzik majd, hogy nálad minden róluk szól és értük van.

Hajrá, alakítsd ki a tökéletes szalon-ügyfélszolgálatot a Salonic-kal!

Nincs még Salonic fiókod? Regisztrálj ingyen és próbáld ki 30 napig ingyen!

Regisztrálok »

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés