Salonic online időpontfoglaló tippek kozmetikusoknak

online időpontfoglaló

Tartalomjegyzék

Egyre több szépségipari szakember vált online időpontfoglaló rendszerre. Külön öröm számunkra, hogy mind több kozmetikus, sminkes és pillás jelzi vissza, hogy digitális naptárral bizony kényelmesebb, szervezettebb és átláthatóbb a munka. Ezért hoztunk néhány tippet, hogyan tudtok még többet kihozni a Salonic online időpontfoglaló rendszerből.

Tarts teljes kontrollt az online időpontfoglaló mellett is

Vagy automatizálj mindent. 🙂

A Salonic óriási előnye, hogy az online időpontfoglalás kényelme mellett sem kell lemondani az időbeosztás feletti teljes kontrollról, mert
beállíthatod, hogy az online beérkező foglalás csak a visszaigazolással válik véglegessé,
a rendszerben rögzítheted a kezelés időtartamát, nem a vendég osztja be az idődet,
a Salonic automatikusan betervezi a két vendég közötti, meghatározott pihenőidőt,
a kiegészítő kezelésekkel utólag, manuálisan bővítheted a kezelés tartalmát,
csomagokat hozhatsz létre az egy alkalom alatt elvégezhető kezelésekből, ezzel növelheted a bevételeidet.

Természetesen, ha szeretnéd, teljesen automatizálhatod az online időpontfoglalást. Így egyetlen percet sem kell az időpontok egyeztetésével, lemondásokkal, módosításokkal foglalkoznod. Csak a munkádra és a vendégekre koncentrálhatsz.

Növeld milliókkal a bevételeidet

Egy 2021-es kutatás szerint hazánkban egy átlagos telefonhívás hossza 3 perc 20 másodperc. A tapasztalatok szerint a legegyszerűbb időpont-egyeztetéshez is szükség lehet ennyi időre. Napi, átlagosan 6 bejelentkezéssel, havi 20 munkanappal számolva éves szinten ez 4840 perc (!) telefonálással, messenger vagy személyes időpont-egyeztetéssel töltött idő.

Ez egy évre vetítve összesen 80 munkaóra-kiesést jelent, ami átlagosan 15 000 forintos órabérrel számolva 1,2 millió forint bevételt jelenthetne.

Mérd le bátran, mennyi ideig tart egy időpont-egyeztetés és számold ki a saját órabéreddel is! Meg fogsz lepődni!

Mentsd meg a le nem mondott időpontokat

Tévhit, hogy a személyesen/telefonon foglalt időpontfoglalásokat ritkábban mondják le a vendégek. A tapasztalatok szerint a konfrontálódás elkerülése miatt sokan egyszerűen el sem mennek a megbeszélt időpontra.

A Salonic-kal ezt 3 módon megelőzheted:

  • a rendszer automatikus visszaigazolást küld a foglalásról,
  • az automatikus emlékeztető e-mailben emlékezteti a vendéget a közelgő időpontra,
  • a Salonic SMS-ben figyelmezteti a vendéget a megbeszélt foglalásra.

Az emlékeztetőben lévő linkre kattintva pillanatok alatt lemondható az időpont, ha mégis közbejött valami. A rendszer pedig automatikusan újra elérhetővé teszi azt másoknak anélkül, hogy ezzel külön foglalkoznod kellene.

Így a vendégnek sem ciki, és neked sem lesz dupla veszteség.

Extra: havonta 5 megmentett időponttal, átlagosan 20 000 Ft-os kezeléssel számolva havi 100 000 Ft-ot ment meg a Salonic.

Automatizáld a beleegyező nyilatkozatok kitöltését

Egyre több kezelés során kötelező beleegyező nyilatkozatot kitölteni, ami szintén csak rabolja a drága kezelési időt. A Salonic-kal automatizálhatod a nyilatkozatok kiküldését, kitöltését és nyilvántartását egyaránt. Így mire a vendég megérkezik, az aláírt, PDF-ben generált nyilatkozatot már eléred a Salonic rendszerében.

Nem kényelmesebb így dolgozni, mint papírokat rakosgatni?

A fentiekből jól látszik, hogy a Salonic online időpontfoglaló bevezetése forradalmasítja a kozmetikai szakemberek mindennapi munkáját. Az automatizált folyamatokkal és a digitális naptár használatával kényelmesebb és gyorsabb az időpont-egyeztetés, kevesebb az adminisztráció, azonos idő alatt több kezelés elvégezhető, ami azonnal, akár milliókkal növelheti a bevételeket.

Ne várj tovább, gyerekjáték a bevezetés. Ha pedig kérdésed van, ügyfélszolgálatunk mindenben segít!

Szervezd te is hatékonyabban és átláthatóbban a kozmetikád mindennapjait a Salonic segítségével!

Regisztrálj most és próbáld ki 30 napig ingyen!

Regisztrálok »

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés