Egyre több szépségipari szakember vált online időpontfoglaló rendszerre. Külön öröm számunkra, hogy mind több kozmetikus, sminkes és pillás jelzi vissza, hogy digitális naptárral bizony kényelmesebb, szervezettebb és átláthatóbb a munka. Ezért hoztunk néhány tippet, hogyan tudtok még többet kihozni a Salonic online időpontfoglaló rendszerből.
Tarts teljes kontrollt az online időpontfoglaló mellett is
Vagy automatizálj mindent. 🙂
A Salonic óriási előnye, hogy az online időpontfoglalás kényelme mellett sem kell lemondani az időbeosztás feletti teljes kontrollról, mert
beállíthatod, hogy az online beérkező foglalás csak a visszaigazolással válik véglegessé,
a rendszerben rögzítheted a kezelés időtartamát, nem a vendég osztja be az idődet,
a Salonic automatikusan betervezi a két vendég közötti, meghatározott pihenőidőt,
a kiegészítő kezelésekkel utólag, manuálisan bővítheted a kezelés tartalmát,
csomagokat hozhatsz létre az egy alkalom alatt elvégezhető kezelésekből, ezzel növelheted a bevételeidet.
Természetesen, ha szeretnéd, teljesen automatizálhatod az online időpontfoglalást. Így egyetlen percet sem kell az időpontok egyeztetésével, lemondásokkal, módosításokkal foglalkoznod. Csak a munkádra és a vendégekre koncentrálhatsz.
Növeld milliókkal a bevételeidet
Egy 2021-es kutatás szerint hazánkban egy átlagos telefonhívás hossza 3 perc 20 másodperc. A tapasztalatok szerint a legegyszerűbb időpont-egyeztetéshez is szükség lehet ennyi időre. Napi, átlagosan 6 bejelentkezéssel, havi 20 munkanappal számolva éves szinten ez 4840 perc (!) telefonálással, messenger vagy személyes időpont-egyeztetéssel töltött idő.
Ez egy évre vetítve összesen 80 munkaóra-kiesést jelent, ami átlagosan 15 000 forintos órabérrel számolva 1,2 millió forint bevételt jelenthetne.
Mérd le bátran, mennyi ideig tart egy időpont-egyeztetés és számold ki a saját órabéreddel is! Meg fogsz lepődni!
Mentsd meg a le nem mondott időpontokat
Tévhit, hogy a személyesen/telefonon foglalt időpontfoglalásokat ritkábban mondják le a vendégek. A tapasztalatok szerint a konfrontálódás elkerülése miatt sokan egyszerűen el sem mennek a megbeszélt időpontra.
A Salonic-kal ezt 3 módon megelőzheted:
- a rendszer automatikus visszaigazolást küld a foglalásról,
- az automatikus emlékeztető e-mailben emlékezteti a vendéget a közelgő időpontra,
- a Salonic SMS-ben figyelmezteti a vendéget a megbeszélt foglalásra.
Az emlékeztetőben lévő linkre kattintva pillanatok alatt lemondható az időpont, ha mégis közbejött valami. A rendszer pedig automatikusan újra elérhetővé teszi azt másoknak anélkül, hogy ezzel külön foglalkoznod kellene.
Így a vendégnek sem ciki, és neked sem lesz dupla veszteség.
Extra: havonta 5 megmentett időponttal, átlagosan 20 000 Ft-os kezeléssel számolva havi 100 000 Ft-ot ment meg a Salonic.
Automatizáld a beleegyező nyilatkozatok kitöltését
Egyre több kezelés során kötelező beleegyező nyilatkozatot kitölteni, ami szintén csak rabolja a drága kezelési időt. A Salonic-kal automatizálhatod a nyilatkozatok kiküldését, kitöltését és nyilvántartását egyaránt. Így mire a vendég megérkezik, az aláírt, PDF-ben generált nyilatkozatot már eléred a Salonic rendszerében.
Nem kényelmesebb így dolgozni, mint papírokat rakosgatni?
A fentiekből jól látszik, hogy a Salonic online időpontfoglaló bevezetése forradalmasítja a kozmetikai szakemberek mindennapi munkáját. Az automatizált folyamatokkal és a digitális naptár használatával kényelmesebb és gyorsabb az időpont-egyeztetés, kevesebb az adminisztráció, azonos idő alatt több kezelés elvégezhető, ami azonnal, akár milliókkal növelheti a bevételeket.
Ne várj tovább, gyerekjáték a bevezetés. Ha pedig kérdésed van, ügyfélszolgálatunk mindenben segít!
Szervezd te is hatékonyabban és átláthatóbban a kozmetikád mindennapjait a Salonic segítségével!