A Beauty Partner csapata már fél éve aktívan használja a Salonic rendszerét, de minden nap akad újabb felismerés, hogy mennyi funkciója van még kihasználatlanul. Megkértük ezért Csontos Annát, a Beauty Partner marketing igazgatóját, avassa be a salonicosokat, hogyan lehet még sikeresebb a 2024-es év. Csontos Anna írása.
Mivel rengeteg ötletünk, projektünk, számtalan tervünk van, de néha küzdünk az időhiánnyal, így mi már ősszel hoztunk egy „újévi fogadalmat”. Ennek célja, hogy a Beauty Partner még hatékonyabbá válhasson, és ebben a folyamatban a Salonic időpontfoglaló rendszer kulcsszerepet kapott.
Hogyan lehet még sikeresebb a 2024-es év? Mi lesz a Beauty Partner stratégiája?
Eláruljuk!
Hatékonyságnövelés online bejelentkezéssel
A Salonic rendszer bevezetésével sikerült a manuális, telefonos, email-es időpontfoglalási folyamatokat digitalizálnunk. Ez jelentős idő- és erőforrás-megtakarítást eredményezett mind a kollégák, mind a kozmetikus szakemberek számára.
Vendégélmény optimalizálás
Az online időpontfoglalás lehetősége jelentősen hozzájárult az partnerkapcsolatok optimalizálásához. A kozmetikusok így könnyebben és gyorsabban megtalálják a számukra szükséges oktatásokat, workshopokat, próbakezeléseket.
Ügyfélbarát megoldások és felületek
A Salonic platformon keresztül történő időpontfoglalás által a partnereink könnyedén nyomon tudják követni a visszaigazoló és emlékeztető üzenetek által a jelentkezésüket. Nincs elfelejtett, be nem írt időpont.
Elemzések a stratégiai döntések támogatásához
A rendszer által biztosított analitikai eszközök segítségével mélyebb betekintést nyerünk az ügyfélpreferenciákba. Látjuk mely oktatások sikeresek, melyekre van nagyobb érdeklődés, így megkönnyíti számunkra is a stratégiai döntéseket.
Reményeink szerint az elért eredmények és a tervezett stratégiai lépések egyaránt hozzájárulnak a Beauty Partner további növekedéséhez és sikeréhez 2024-ben. Köszönjük az idei együttműködést és elkötelezettséget a Partnereinknek és természetesen a Salonic csapatának!