A Salonic időpontfoglaló rendszer óriási előnye, hogy ha szeretnéd teljes mértékben megtarthatod a bejelentkezések feletti kontrollt, de arra is megvan a lehetőség, hogy teljes mértékben automatizáld a folyamatot és az ügyfélkezelést. A mai posztban ehhez adunk segítséget.
Automatizálási lehetőségek a Salonic-ban
1. lépés: A bejelentkezés automatizálása
A Salonic online időpontfoglaló egyik legnépszerűbb funkciója a bejelentkezések automatizálása, amit a rengeteg telefonhívás és messenger üzenetváltás helyett a rendszer emberi közreműködés nélkül kezel.
A kezdeti beállításokat követően létrejön az időpontfoglalási felület, ami egyszerűen integrálható a weboldalba.
A bevezetéshez készítettünk egy 5 lépéses útmutatót is. A tapasztalatok alapján ezzel a módszerrel – rövid előkészületet követően – akár egyik napról a másikra át lehet térni a papír naptárról a Salonic-ra.
2. lépés: Automatikus időpont emlékeztető
A le nem mondott és elfelejtett időpontok minden szépségipari vállalkozásban gondot okoznak. A Salonic-kal küldött automatikus emlékeztetők dupla előnye, hogy
a vendég hálás lesz, ha a feledékenysége miatt nem veszik el az időpontja,
nem rabolja az idődet és apasztja a bevételedet a napközbeni, váratlan üresjárat.
Az automatikus időpont emlékeztetőket a rendszer e-mailben, vagy akár SMS-ben küldi ki a vendégnek. Csak ezzel az egy automatizmussal akár havi 3-5 le nem mondott időpontot is megmenthetsz, ami akár 1 milliós el nem vesztett bevételt jelenthet az év végén.
A funkciót a Beállítások / Általános / Általános beállítások / Emlékeztetők menüpontban tudod beállítani.
3. lépés: Automatizált utánkövetés
Egyes szolgáltatások és kezelések előtt/után indokolt a legfontosabb teendők átadása, ami a Salonic e-mail értesítőkkel automatizálható. A kivitelezésben a rendszer teljesen szabad kezet biztosít. Te döntöd el, hogy mikor, melyik kezelésre vonatkozóan, milyen időközönként és milyen tartalmú e-mailt küldjön a rendszer.
Az AromaSarok Natúrkozmetika például a hámlasztó kezelések után 10 napig, email-ben küldi a teendőket a vendégeknek. Így egy pillanatra sem érzik egyedül magukat, pontosan tudják, hogy mire kell ügyelni a kritikus időszakban. Így nemcsak minden kérdésre azonnal választ kapnak, de a kezelés hatékonysága is fokozható.
A funkció a Beállítások / Automatizáció / Szolgáltatás e-mail értesítők menüpontban állítható be.
4. lépés: Számlázás gombnyomásra
A Salonic rendszerén keresztül előleget kérhetsz, amelyet vendégeid azonnal, bankkártya segítségével tudnak kifizetni. Emellett a szolgáltatás elvégzését követően néhány gombnyomással egyszerűen kiállíthatod a számlát.
A Salonic a Billingo és a Számlázz.hu rendszerével egyaránt összekapcsolható. Ha pedig csak nyugtaadásra használnád, akkor az ingyenes Invee-vel integráld.
A kiállított bizonylatot a rendszer automatikusan elküldi a vendég e-mail címére. Így nem kell papírozni és a könyvelőnek is egyszerű lesz a bizonylatok átadása, továbbítása.
A funkciót a Beállítások / Integráció / Számlázás menüpontban állíthatod be.
5. lépés: Automatikus véleménybekérés
A vendégek mindig is sokra értékelték a valódi véleményeket, így bár jól esik, ha a kezelést követően elégedetten köszönik meg a munkádat, a bevétel növelése és az új vendégkör bővítése szempontjából kulcsfontosságú, hogy valós vélemények is szerepeljenek a honlapon, a közösségi oldalon.
Ezzel sem kell azonban neked foglalkozni, mert a Salonic-kal a vélemények bekérését is automatizálhatod. A kezelést követően a rendszer automatikus véleménybekérő e-mailt küld a vendégnek, a beérkezett tapasztalat pedig az időpontfoglalási felületen vagy bárhol máshol is megjelenhet, ahol szeretnéd.
A funkciót a Beállítások / Automatizáció / Vélemények kérése menüpontban állíthatod be.
A Salonic időt és még több bevételt teremt neked. Használd az automatizmusokat, hogy még hatékonyabban dolgozhass! Ha maradt még kérdésed, fordulj legendásan segítőkész ügyfélszolgálatunkhoz, kollégáink segítenek!