Vess be mindent – Digitális válságkezelés – 2. rész

Tartalomjegyzék

Egy digitális időpontfoglaló és ügyfél/vendégkezelő rendszer most hatalmas segítséget nyújt a szolgáltatók számára! Olvasd át, miket kell tenned, hogy a két hetes zárlatból, előnyt tudj kovácsolni!

Úgy tartja a mondás, hogy “Bajban mutatkozik meg, hogy ki jó barát…” Ez igaz a Salonic rendszerére is, mert míg “békeidőben” egy kényelmes időpontfoglaló megoldást biztosít, úgy a jelenlegi krízisben hatalmas segítséget nyújt az időpontok átszervezésében, valamint az ügyfelek/vendégek lojalitásnak megtartásában.

Veled vagyunk!

A Salonic csapata szeretne hozzájárulni, hogy visszaálljon a rend, ezért két fontos kedvezményt alakítottunk ki előfizetőink részére:

  • Rögzítettük az SMS árát 22 Ft/db-ra, így egész márciusban ezzel az árral kalkulálva lehet extra SMS csomagokat vásárolni. Az extra SMS azért jó, mert a Salonicból kiküldve az összes ügyfeledet/vendégedet közvetlenül tájékoztatni tudod az átmeneti kényszerszünetről és az újranyitásról. EXTRA SMS CSOMAGOT VESZEK
  • A Salonic Basic díjcsomaghoz március hónapban 2 db INGYEN hírlevél jár! Alapvetően ebben a díjcsomagban nincsen hírlevél küldés funkció, de a rendkívüli helyzetre való tekintettel, ezzel a kedvezményezéssel szeretnénk támogatni Salonic Basic előfizetőinket.

Támogasd és informáld ügyfeleidet/vendégeidet!

1# Légy naprakész

A Salonic felülete olyan, mint egy mini weboldal. Informálja és foglalásra készteti az ügyfeleket/vendégeket. Látható vagy az online térben, ami a jelenlegi helyzetben mindennél fontosabb! Tüntesd fel új munkarendedet, hogy lássák mikortól mehetnek hozzád! Cikkünk előző részében megtalálod az extra munkanap felvitelének módját is!

2# Hírlevél és SMS

Ebben az időszakban elengedhetetlen a rugalmasság és az is fontos, hogy egyértelmű legyen, mi lesz a március 8-22. között lefoglalt időpontokkal, valamint a későbbi foglalásokkal.

Fogalmazz egy egyértelmű e-mail vagy SMS szöveget, helyezz bele olyan linket, amin keresztül új időpontot lehet foglalni és küldd ki ügyfeleidnek/vendégeidnek.

3# Foglalási tájékoztató

Helyezz el egy felugró ablakot a Salonic köszönő oldalára, melyben összegyűjtöd a legfontosabb tudnivalókat. Írhatsz az időpontfoglalás menetéről, az üzlet működéséről, nyitvatartásáról és megadhatsz telefonszámot is. FELUGRÓ ABLAKOT KÉSZÍTEK

Most jött el a Te időd!

Nem használsz még online rendszert?! Ebben az esetben azt tanácsoljuk használd ki a következő heteket és kezdd el az INGYENES próbaverziót! REGISZTRÁLJ MOST, 30 napot adunk, hogy beállítsd és kipróbáld a rendszert. Így amikor újra kinyitsz és dömping lesz, már sokkal egyszerűbben kezelheted az időpontokat!

MEGNÉZEM A PRÓBAVERZIÓ VIDEÓT

A tesztidőszak után Tőled függ, hogy mikor fizetsz elő, a próbaverzió semmilyen kötelezettséggel nem jár! Egy összetartó, segítőkész online közösség tagjává válhatsz, ahol a szakemberek kölcsönösen támogatják egymást. Emellett a Salonic csapata saját dedikált kapcsolattartót biztosít számodra a rendszer használatához. CSATLAKOZOM

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés