Szijártó Nikolettel, a Niko Luxury Muscle&Skin Revital tulajdonosával és masszőrével beszélgettünk. Niki 8 éve foglalkozik masszázzsal és tudatosan építi vendégkörét, melyben nagyon nagy segítség számára a Salonic.
Masszázskultúra kialakítása Magyarországon.
Niki ambiciózus szakember, minden napi munkájának elvégzése mellett célkitűzése a masszázskultúra kialakítása Magyarországon egészségmegőrzés céljából. Tevékenységével arra hívja fel a figyelmet, hogy a masszázs egy olyan gyógymód, amellyel megelőzhetők és enyhíthetők a különböző mozgásszervi panaszok, betegségek.
Emellett kollégáiban is erősíti hivatásuk értékét és fontosságát, a Masszőrt keresek egészségügyi masszőrök számára létrehozott Facebook csoportban.
Szerteágazó aktivitásának eredménye kézzelfogható, 2020-ban elnyerte az EgészségHősök közönségdíjat civil kategóriában.
A Salonickot egy kis nyuszi is megérti
Niki mindig külön figyelmet fordított weboldalára és a szalon online jelenlétére, azonban hekker támadás érte. Ezt követően új weboldalt kellett készítenie, amibe feltétlenül akart online időpontfoglalót. Elkezdett körbenézni és minden platformon nagyon jó véleményeket kapott a Salonicról. Saját elmondása szerint mindenben maximalista és rendkívül válogatós, – hiszen a legjobbat akarja nyújtani vendégei számára – ám, a Salonic minden nemű elképzelését lefedi.
2019 novembere óta használja a rendszert. Eleinte nem teljesen látta át, de az ügyféltámogatásnak hála, mára professzionális szinten használja. Saját szavaival élve: „A Salonickot egy kis nyuszi is megérti”. 🙂
Ha szeretnél többet megtudni Nikiről, nézd meg Sikersztorim a Salonickal adásunkat.
No.1. funkciók, melyeket semmi pénzért nem adna vissza
Nikinek nagyon szimpatikus volt a 30 napos ingyenes próbaverzió, jól ki tudta használni, hogy átlássa a rendszer működését.
- Az átvihető vendéglista volt az egyik legfontosabb, regisztrációkor 8 évnyi adat költözött át a Salonicba.
- Az időpont emlékeztető e-mail és SMS aranyat ér, megkönnyíti a mindennapi munkát, hogy a vendégek nem felejtik el foglalásukat.
- Szupernek tartja az online időpontfoglalást, mert ez a leggyorsabb bejelentkezési lehetőség. A mai napig néhányan telefonon hívják, de úgy lassabb és nehézkesebb a foglalás.
- Szereti a beépített hírlevél küldő funkciót illetve, hogy szülinapi illetve névnapi köszöntőt tud küldeni a vendégeinek. Ez a kis figyelmesség személyessé teszi a kapcsolatukat.
- Nagyon értékesnek tartja a kérdések foglalás előtt funkciót, kiemelten hasznát vette a COVID időszak alatt, de egyébként is segítségére van, hogy fontos információkat szerezzen vendégeiről.
Mit hoz a jövő?
Egy elhivatott szakember soha nem áll meg. Niki további masszőrökkel bővíti csapatát és új szalon nyitását tervezi. Boldogan újságolta, hogy az új helyen is a Salonickot fogják használni a kollégákkal.
Vágya, hogy taníthassa a masszázst, előrelépési lehetőségnek látja a professzionális szakembereket képzését. Jelenleg is több területen támogatja a masszőröket, a szaktudás mellett pl. marketing stratégiával látja el őket.
Niki néhány egészség tippet is adott az interjú során, például, hogy akkor kell a leginkább bejelentkezni egy jó masszázsra, amikor úgy érezzük 1 szabad percünk sincs, tele vagyunk munkával és azt sem tudjuk hol áll a fejünk.
Valamint megosztotta velünk, hogy a masszázs nagyon sokat segíthet a Covid fertőzést követő rehabilitációban, például tüdőgyulladás és trombózis után.
Amennyiben Te is szeretnéd kipróbálni a Salonic professzionális időpontfoglaló és vendégkezelő rendszerért, regisztrálj és használd 30 napig ingyen! Dedikált kapcsolattartót biztosítunk számodra és díjmentes adatköltöztetést vállalunk!