A Salonic egyik legnagyobb erőssége a folyamatos és szoros kapcsolattartás a felhasználókkal és az érdeklődőkkel. Így első kézből érkeznek a fejlesztési igények és közvetlenül tőletek hallhatjuk az online időpontfoglalással kapcsolatos tévhiteket is. Aktuálisan ezekből mazsoláztunk, és azt is tisztázzuk, hogy miért és hogyan lesz mindenképpen jó választás a Salonic.
1.TÉVHIT: Nekem nem jó a Salonic, mert idősek a vendégeim és nem tudnak online bejelentkezni.
A Salonic egy digitális naptár, ami elsősorban szolgáltatóként neked hasznos, mert bármikor, bárhol, a mobilodon láthatod, hogy mikor és ki jelentkezett be hozzád. Használhatod online bejelentkezési lehetőség nélkül is, így a vendég ugyanúgy, személyesen nálad jelentkezik be. Viszont a papírnaptárral való macera helyett egy látványos digitális naptárba rögzítheted az adatokat. Ami ráadásul pontos és naprakész információkat, elemzéseket is készít a vállalkozásod működéséről.
2. TÉVHIT: Az én vendégeim nem tudnak online időpontot foglalni
A mai világban már az orvoshoz és a hivatalokba is online kell bejelentkezni. Így a legtöbb ember számára az online bejelentkezés a mindennapok része. Ha a Te vendégeid ez alól mégis kivételt képeznek, akkor lásd 1. pont.
3. TÉVHIT: Nem megoldható, hogy csak azok foglalhassanak akik már voltak nálam
Meglepődnél, ha tudnád, hány féle beállítási lehetőség létezik a Salonicban. Köztük az egyik, hogy beállíthatsz egy speciális jelszót. Így csak a jelszóval rendelkezők foglalhatnak hozzád időpontot.
WOW, micsoda menő, hogy csak egy titkos jelszóval lehet hozzád bejutni. Én biztos meg akarnám szerezni, hogy egy ilyen szalonba járhassak. 🙂
4. TÉVHIT: Jobban szeretem a papírnaptárat.
Mindannyian a szokásaink rabjai vagyunk, de csak addig, amíg nem sikerül kilépni a komfortzónából és kipróbálni egy újdonságot, ami időt és pénzt egyaránt spórol. Így járt az egyik partnerünk is, aki 10 év után váltott Salonicra a papírnaptárról és kizárólag azt sajnálja, hogy nem regisztrált korábban. Most csak úgy jönnek a vendégek a Salonicon keresztül, nem kell többet a papír naptárral bajlódnia.
5. TÉVHIT: Nincs applikáció
Erről az élményről sem kell lemondanod, mert a regisztrációt követően videós ismertetőt küldünk, amivel kiteheted a Salonicot a mobilod képernyőjére, és úgy használhatod, mintha applikáció lenne. Hamarosan pedig még egy fantasztikus hírünk is lesz a témában.
6. TÉVHIT: Egész nap a szalonban kell ülnöm, ha 8:00-ra és 12:00-re foglalnak időpontot
Erre is van egy szuper beállítási lehetőség a Salonic-ban. A optimalizálásnak köszönhetően a rendszer automatikusan egymáshoz közeli időpontokat ajánlj fel az időpontfoglalási felületen, így nem fordulhat elő, hogy napközben órákat kell várnod két vendég között.
7. TÉVHIT: Nem jó nekem a Salonic, mert kisgyermekem van, akiért el kell szaladnom napközben a bölcsödébe, óvodába
A Salonic-ban automatikusan ismétlődő szüneteket tudsz beállítani az érintett időintervallumokra. Így abban az időszakban nem lehet hozzád időpontot foglalni.
8. TÉVHIT: Nem jó nekem a Salonic, mert nem szeretném, hogy online foglaljanak
A Salonic-ot digitális naptárként is használhatod, így nem tudnak hozzád online bejelentkezni. Viszont a mobilodon bármikor láthatod, hogy mikor és ki érkezik.
9. TÉVHIT: A Salonic-kal olyan vendégek is foglalnak időpontot, akiknek kontraindikált a beavatkozás (pl. piercing, tetoválás- vérhígító szedése esetén)
A beállítások során kötelezően megválaszolandó kérdéseket egyaránt rögzíthetsz, ha pedig ezekre kedvezőtlen, a kezelést akadályozó válasz érkezik, fel tudod venni a kapcsolatot a vendéggel és személyesen tisztázhatjátok a helyzetet.
10. TÉVHIT: Új vendég esetén nem lehet előre meghatározni a kezeléshez szükséges időt.
A Salonic-ban bármennyi és bármilyen szolgáltatást rögzíthetsz. Így létrehozhatsz egy egyedi szolgáltatás-típust kifejezetten új vendégek számára. Ebben az esetben nagyobb időráhagyást jelölhetsz meg, így biztosan nem csúszol meg két vendég között.
Ha sikerült eloszlatni minden kételyt, regisztrálj és próbáld ki a Salonicot 30 napig ingyen!
Ha maradt még kérdésed, hívd bátran ügyfélszolgálatunkat, kollégáink segítenek.