Recepciós vs. Salonic

Tartalomjegyzék

„Á nem, köszönjük nekünk nem kell ilyen időpontfoglaló rendszer, van recepciósunk!” – Kapjuk a választ 1-1 szalon felkeresésekor. Sokan élnek abban a tévhitben, hogy ha Salonicra váltanak, akkor ki kéne rúgniuk kedvenc recepciósukat, ám ennek semmi köze a valósághoz!

Kezdjük az elején, a Salonic SMART csomagot azoknak a szépségiparban munkálkodó szakembereknek alkottunk meg, akik helyet bérelnek vagy saját egyszemélyes szalonjuk van.

Nos, számukra a Salonic valóban felér egy személyi asszisztenssel, aki kezeli és rendszerezi a bejelentkezéseket, mindent tud a vendégekről, valamint automatikus emlékeztetőt küld a digitális naptárba került időpontokról.

Ezenkívül bárhol, bármikor, minden vendégadatot előteremt, sőt hírlevélküldő funkcióján keresztül könnyedén és költséghatékonyan lehet promóciókat készíteni.

Az a szakember aki a Salonicot választja, azonnal érzi, hogy csökken az időpontegyeztetéssel és adminisztrációval töltött munkaórák száma, ezt az időt pedig a vendégeire vagy saját magára tudja fordítani!

A több naptárat kezelő, Salonic GO és PRO csomagok olyan funkciókkal bírnak, melyek specifikusan a szépségszalonok igényeit szolgálják ki. Itt jön az a kérdéskör, hogy mekkora segítséget nyújt a Salonic profi rendszere a recepciósnak és a szalonban dolgozóknak.

Az igazság az, hogy gyorsabban és hibamentesen számol, 0-24 órában elérhető, ennek köszönhetően minden pillanatban naprakész információval látja el a szalontulajdonost vagy a munkatársakat.

Ennek ellenére nem arról van szó, hogy a Salonic elvenné a recepciós munkáját, sokkal inkább támogatja azt. Egy közepes vagy egy nagyobb szalon esetében is rengeteget tud segíteni, ha a recepciós megtanulja a programot és napi szinten kezeli. Nem kell tele cetliznie az asztalát, nem kell folyamatosan a telefonon lógnia, hanem egy célirányosan a szépségiparra fejlesztett professzionális program segítségével, egyszerűen és átfogóan tudja kezelni a szalon dolgait.

A Salonic feltöltését követően a recepciós – a tulajdonos által meghatározott jogosultsági szintnek megfelelően – rálátást kap a dolgozók naptáraira, a raktárkészletre, a kasszára, a pénzügyi statisztikákra, a vendég által korábban vásárolt termékekre és minden olyan adatra, melyek ismeretében felelősségteljesen tudja végezni a munkáját.

Például be tudja írni a dolgozók boesztását, fel tudja venni azokat az időpontokat amiket a vendégek személyesen foglalnak a szalonban és szükség esetén lekérheti a vendégadatokat, ha valamiről egyeztetni kell velük. Ezenkívül önállóan le tudja adni az anyagrendelést, hiszen a Salonic mutatja a raktárkészletet és e-mailt küld ha valamilyen termék fogytán van, sőt ha a főnök azonnal tudni akarja a szalon napi bevételét, azt is pillanatok alatt meg tudja mutatni a rendszer.

Röviden, a legjobb párosítás, ha egy kedves, segítőkész, megbízható recepciós a Salonic online időpontfoglaló és vendégkezelő programjával dolgozik. Így biztosak lehettek benne, hogy az üzletetek és vendégeitek jó kezekben lesznek!

Mivel a Salonicban sok minden automatizálható, ezen felül a bevitt adatokból kimutatásokat és statisztikákat készít, többféle adminisztrációs munkát gyorsan el lehet vele végezni. Ezáltal a recepciósnak több ideje marad a szalonban tartózkodó vendégekre és nőni fog munkájának precizitása.

Több partnerünket megkérdeztük, milyen élményei vannak a Salonic-kal, mit szeret benne a legjobban és hogyan segíti a recepciós munkáját, az alábbi válaszokat kaptuk:

„Imádom a Salonicot és Dávidot is! Minden problémámmal felhívhatom, ha komolyabb kérésem van, az a következő frissítésnél teljesül. A folyamatos finomításoknak és testreszabásnak köszönhetően 3 excel táblát sikerült a Salonic-kal helyettesíteni. Hibázni nagyon nehéz benne, szinte lehetetlen. Örülök, hogy belevágtunk!”
Betti, Close Pest recepció

„A Salonic olyan, mint egy precíz kolléga, aki mindenki keze alá dolgozik. A szalon koordinátorok életét különösképpen megkönnyíti. Mindennek utána tudnak nézni egy adott vendég profilján és előző időpontjai alapján, ami nagyban segíti munkájukat.”
Heiszler Ivett, Heiszler Szalon

Ahogy a véleményekben is olvashatjátok, a Salonic tényleg egy olyan megbízhatóan működő forradalmi újítás, ami a szalonok és a szépségiparban munkálkodó szakemberek javát szolgálja!

Profi, könnyen kezelhető, folyamatosan fejlődő, és ne felejtsük el, hogy magyar! Ebből kifolyólag magyar nyelvű a menüje, (persze az időpontfoglaló felület beállítható angol, német és olasz nyelvűre is) elérhető áron van, és minden partnerünknek támogatást biztosítunk a program használatához. Akár maga a szakember, akár egy szalon recepciósai akarják elsajátítani a rendszer használatát, személyes vagy online oktatást tartunk számukra. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy csináljuk, igényeljetek 30 napos ingyenes próbaverziót, vagy jelentkezzetek be hozzánk konzultációra!


Hogyan válik valaki Salonic felhasználóvá?

Bárki könnyedén partnerünkké válhat, legyen szó egyszemélyes, KATA-s vállalkozásról, több szakembert foglalkoztató szalonról vagy üzletáncolatról.

Első lépés a 30 napos ingyenes próbaverzió igénylése, mely ide kattintva érhető el. 

A 30 napos próbaverzió valóban ingyenes és semmi kötelezettséget nem von maga után!


A regisztrációt követően a Salonicot azonnal élesben használhatjátok, kapcsolattartótok pedig várhatóan még aznap felkeres titeket telefonon. Igény esetén személyesen bemutatjuk a rendszer működését. 

Folyamatos támogatásunkkal rövid idő alatt napi rutinná válik a Salonic használata. Be kell vallanunk, akivel eddig komolyan elkezdtünk együtt dolgozni, szinte mindenki a partnerünkké vált. Ha valaki úgy dönt mégsem a Salonicot választja, a bevitt adatok akkor sem vesznek el a próbaidő leteltével. Nem zároljuk a rendszert, hanem elküldjük az adatokat és csak utána töröljük a fiókot.

Minden új Salonic felhasználó ingyenes oktatásban részesül. Az 1-1,5 órás bemutatkozó beszélgetés alkalmával felmérjük az érdeklődők igényeit, és testreszabottan kialakítjuk azt a stratégiát amivel át tudnak állni a Salonicra. Abban az esetben ha már használtatok hasonló vendégkezelő rendszert, úgy a korábbi rendszer adatainak áthozatalában is segítséget nyújtunk. Az ingyenes oktatás alkalmával megmutatjuk, hogyan működik a rendszer, és elvégezzük az alapvető beállításokat, (pl. szolgáltatások, munkatársak, munkaidők, vendégadatok, jogosultságok, kassza használat, stb.). 

Üzletvezetőként, szalon tulajdonosként, a konzultáción feltehetitek az összes induláshoz szükséges kérdést, ha pedig nagyobb szalonról beszélünk, akkor tréninget tartunk a szakemberek és a recepció számára. Ezt követően sem hagyunk magatokra, mindenki dedikált kapcsolattartóval dolgozik, akit kereshet üzemeltetéssel kapcsolatos kérdés esetén.

Tudjuk, hogy hihetetlen, de mi így dolgozunk! 🙂


Amennyiben szeretnétek több információhoz jutni és megismerni Salonic csomagjainkat, forduljatok hozzánk bizalommal! 


Online időpontfoglalás itt, vagy a bal alsó naptár ikonra kattintva.

Szeretettel várunk irodánkban!

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés