Online időpontfoglalás napjainkban

Tartalomjegyzék

A Salonic egy online vendégkezelő, időpontfoglaló és szalonmenedzsment rendszer, amely megkönnyíti a szépségiparban dolgozó szakemberek munkáját. A Salonic nem más, mint egy könnyen kezelhető, költséghatékony munkaeszköz. Egyszerűvé, áttekinthetővé és hatékonyabbá teszi a “szalon munkát”, legyen szó egy egyszemélyes vállalkozásról vagy több szakembert foglalkoztató szalon láncolatról. A Salonic komplex rendszerének egyik legfontosabb modulja az online bejelentkezés.

Manapság az emberek több mint 40%-ának munkaidőn kívül jut eszébe, hogy időpontot szeretne foglalni. Ennek az igénynek eleget téve alakítottuk ki a Salonic online bejelentkezés funkcióját, ezen a felületen keresztül a vendégeknek a hét minden napján, 0-24 órában lehetőségük nyílik a foglalásra. A Salonic segíti a vendéget és a szalont is, egy csatornába tereli az időpontfoglalással kapcsolatos kommunikációt. Így nem kell megszakítani a munkát ha csörög a telefon, és a recepciósnak is megkönnyíti a dolgát, ha egy helyen látja a beérkezett foglalásokat.

A Salonicot használó szalonok visszajelzéseiből azt tapasztaljuk, hogy már az online időpont foglalási lehetőség indulását követően hamar megnő a Salonic foglalási felületéről érkező bejelentkezések száma, melynek jótékony hatását a szakemberek azonnal érzik. Sokkal jobban tudnak a vendégekre és a szolgáltatásokra fókuszálni, valamint rengeteg energiát spórolnak meg azzal, hogy nem kell munka közben az időpont egyeztetéssel foglalkozni.

Hogyan működik?

Maga az online bejelentkezés általában

Többféle rendszer elérhető a piacon, hiszen rendkívül magas az online bejelentkezés igénye. Manapság az ügyek 70%-a online elintézhető, mely magával hozza azt a kényelmet, hogy bárhol-bármikor megtehetjük. A Salonic csapatával azon dolgozunk, hogy online bejelentkezési platformunkkal megnyissuk az utat a szépségiparban dolgozók felé, hogy minél több vendég tudjon problémamentesen időpontot foglalni 0-24 órában, a hét minden napján.

Tévhitek

Munkánk során rájöttünk, hogy megannyi tévhitet és aggodalmat kell eloszlatni amelyek meggátolják a szakembereket, hogy élni tudjanak az online bejelentkezés adta előnyökkel.

1. Megszokások

Nehéz elengedni az évtizedek óta bevált toll és papír alapú naptár kombót, mert egyszerűnek tűnik, könnyen átírható, és megszoktátok. Valamint biztonságot ad azoknak, akik az internet világában még járatlanok. Ám az idők során az online kommunikációs csatornák kibővültek, csipog a Viber, jönnek a Facebook és Insta üzenetek, csörög a telefon, közben pedig sokszor feledésbe merül mi lett ígérve az előző vendégnek. A Salonic online bejelentkezési moduljával ezek a problémák könnyedén kiküszöbölhetők, a vendégeitek pedig önállóan tudnak időpontot foglalni.

2. Kontroll elvesztése a bejelentkezések fölött

Mindenkinek sajátos beosztása van, legtöbben szeretitek ti magatok meghatározni a munkaidőtöket. Ezt a szabadságot a Salonic megadja nektek, hiszen a vendégek csak abban az időintervallumban tudnak időpontot foglalni amit ti megadtok. Mindenféle munkaidő típus megadható, akár teljesen egyedi havi munkarend is. Sok olyan finomhangolás van a Salonicban, amivel kontrollálható a foglalás.

Például:

  • foglalható napszak (csak délelőtt, csak délután, mindegyik)
  • legkorábbi foglalható időpont (pl. leghamarabb csak holnap tudnak foglalni időpontot)
  • legkésőbbi időpont (pl. maximum 1 hónap foglalási lehetőség)

A beállított időintervallumban láthatók az időpontok, amelyekből választani lehet. Az online bejelentkezésnél a szakember és a szalon minden egyes időpontfoglalásról e-mailt kap, amit visszaigazol, hogy mikor tud jönni a vendég. Ha az online foglalt időpont nem megfelelő, akkor egyszerűen átütemezhető.

3. Személytelenség

A vendégek azért szeretnek hozzátok járni, mert megbízhatóak vagytok, igényesen dolgoztok, könnyű időpontot foglalni hozzátok és csak rájuk figyeltek munka közben. Higgyétek el, az emberek elsődleges célja a gyors időpontfoglalás, majd amikor belépnek hozzátok a szalonba, akkor válik fontossá számukra, hogy kizárólag ők legyenek a középpontban. Ha viszont folyton meg kell szakítani a munkát időpont egyeztetés miatt, mert csörög a telefon, vagy válaszolni kell az üzenetekre, akkor máris megoszlik a figyelem, és úgy érzik, nem is igazán velük foglalkoztok. 

Tehát az online bejelentkezéssel nemcsak, hogy nem váltok személytelenné, hanem növelni tudjátok a nálatok töltött idő minőségét és a vendégekre szánt időt.

4. A digitális naptár bonyolult

Sok emberben a mai napig él az a tévhit, mely szerint egy online naptár használata és a hozzá tartozó időpontfoglalás bonyolult. Azonban ezt az elképzelést a Salonic első használata azonnal romba dönti. Ahogy már említettük, a Salonic célja, hogy egyszerűvé tegye az online időpontfoglalást, ezért mindent részletesen kidolgoztunk (és folyamatosan fejlesztjük), hogy valóban néhány kattintással célba érjenek a vendégek.

A szakemberektől és a szalonoktól sem várjuk el, hogy IT guruk legyenek, ezért alakítottuk ki a könnyen kezelhető visszaigazolási rendszert. Segítségével azonnal értesültök a foglalásokról, melyek jóváhagyását végezhetitek manuálisan, de automatikusra is beállítható.

Az online bejelentkezés folyamata:

  • A vendég kiválasztja a számára megfelelő időpontot és elküldi a foglalást
  • A Salonic automatikus visszaigazoló e-mailt küld a vendégnek
  • A szakember és a szalon azonnal értesül az időpontfoglalásról
  • Jóváhagyás előtt az időpontfoglalás paraméterei – szükség esetén – módosíthatók és egyeztethetők a vendéggel (pl. szolgáltatás, időtartam, időpont kezdete/vége, ár)
  • A bejelentkezés jóváhagyása történhet manuálisan és automatikusan

Tegyétek próbára a Salonicot, a gyakorlatban még egyszerűbb, nem fogtok csalódni benne!

Az online bejelentkezés előnyei a Salonickal:

  • Mindig elérhető, 0-24 órában a hét mindennapján. A vendég bármikor tud foglalni, és az időpontja előtt minden alkalommal emlékeztetőt kap. Az emberek sokszor korán reggel, késő este, munka közben vagy éppen hétvégén akarnak bejelentkezni. A Salonickal, nem kell folyton készenlétben állni, a rendszer dolgozik helyettetek.
  • Áttekinthetővé teszi a bejelentkezéseket, egy csatornába tereli a vendégekkel való kommunikációt. A Salonic online bejelentkezési felülete megmutatja az összes szabad időpontot, amiből a vendég választhat. Minden egyes szolgáltatásnak van irányadó időtartama és ára, ezek a paraméterek munkatársanként külön beállíthatók. Ezenkívül az is bejelölhető, hogy egy adott szolgáltatás online foglalható-e vagy sem.
  • Profi fotókkal feltöltött, szép és egyedi, saját dedikált foglalási felületet biztosítunk, ahol nincs konkurencia! Szalon esetén minden munkatársnak saját naptára van. A dolgozóknál egyesével beállítható, hogy foglalható-e hozzájuk online időpont.
  • Bejelentkezési widgetünk teljesen beépül a weboldalba, tehát nem irányítja el a vendéget az oldaladról, hanem néhány kattintással, egyszerűen tud foglalni. (Ha kíváncsiak vagytok rá, hogyan működik, katt a bal alsó naptár ikonra.)
  • Az online bejelentkezési felületünk bármilyen weboldalba egyszerűen beilleszthető, Facebookkal összeköthető, egyszerű, letisztult, áttekinthető, mobilbarát, biztonságos. Színvonalas megjelenést és professzionális működést biztosítunk felhasználóink számára.
  • Az online foglalási naptár 100%-ban testreszabható. Alkalmazkodik a szalon méretéhez. Így az egyszékes, a több munkavállalót foglalkoztató és a több üzletet vezető vállakozásoknak is remek választás. Minden egyes dolgozó naptárában külön, egyénre szabottan beállítható a munkaidő, akár a kora reggeli és késő esti órákban, sőt ünnepnapokon is. A munkatársak – a Facebookhoz hasonlóan – saját profilt tudnak kialakítani maguknak, feltölthetik képeiket és elkészült munkáikat. A rendszerbe bevihető szolgáltatások száma végtelen, a Salonicba az összes szolgáltatás és a hozzájuk tartozó árlista feltölthető, mindezt úgy, hogy munkatársanként lehet ugyanazon szolgáltatást különböző áron (pl. Senior, Master) és időtartammal beállítani. A vendég adatbázis szintén korlátlan, az adatok pedig a háttérben zajló folyamatos mentéseknek köszönhetően soha nem vesznek el.
  • Minden Salonic felhasználónak dedikált ügyintézője van, magyar nyelvű, szakértő ügyfélszolgálatunk online chaten, e-mailben, telefonon, vagy akár személyesen segít a beüzemeléskor és utána is.

  • Saját Salonic fiók: A vendég bármelyik bejelentkezés alkalmával létrehozhatja, saját Salonic fiókját. Ezt követően időpontfoglalásnál nem kell minden egyes alkalommal újra és újra beírni az adatait, (név, e-mail cím, telefonszám) a fiókon keresztül egyszerűen be tud jelentkezni. Amikor időpontot foglal, a rendszer azonnal elküldi a foglalást a szalonnak, a visszaigazoló státusz pedig a vendég fiókjában nyomon követhető. Nem kell az e-mailek között keresgélni a foglaláshoz kapcsolódó információkat, mert a saját Salonic fiók mindent összegyűjt egy helyre. Visszamenőleg láthatók az aktuális és régebbi foglalások paraméterei, a kuponok illetve bérletek státuszai. A saját Salonic fiókkal rendelkező vendég értékelést, véleményt, írhat és olvashat a szalonokról.

Hogyan válik valaki Salonic felhasználóvá?

Bárki könnyedén partnerünkké válhat, legyen szó egyszemélyes, KATA-s vállalkozásról, több szakembert foglalkoztató szalonról vagy üzletáncolatról.

Első lépés a 30 napos ingyenes próbaverzió igénylése, mely ide kattintva érhető el. 

A 30 napos próbaverzió valóban ingyenes és semmi kötelezettséget nem von maga után!

A regisztrációt követően a Salonicot azonnal élesben használhatjátok, kapcsolattartótok pedig várhatóan még aznap felkeres titeket telefonon. Igény esetén személyesen bemutatjuk a rendszer működését. 

Folyamatos támogatásunkkal rövid idő alatt napi rutinná válik a Salonic használata. Be kell vallanunk, akivel eddig komolyan elkezdtünk együtt dolgozni, szinte mindenki a partnerünkké vált. Ha valaki úgy dönt mégsem a Salonicot választja, a bevitt adatok akkor sem vesznek el a próbaidő leteltével. Nem zároljuk a rendszert, hanem elküldjük az adatokat és csak utána töröljük a fiókot.

Minden új Salonic felhasználó ingyenes oktatásban részesül. Az 1-1,5 órás bemutatkozó beszélgetés alkalmával felmérjük az érdeklődők igényeit, és testreszabottan kialakítjuk azt a stratégiát amivel át tudnak állni a Salonicra. Abban az esetben ha már használtatok hasonló vendégkezelő rendszert, úgy a korábbi rendszer adatainak áthozatalában is segítséget nyújtunk. Az ingyenes oktatás alkalmával megmutatjuk, hogyan működik a rendszer, és elvégezzük az alapvető beállításokat, (pl. szolgáltatások, munkatársak, munkaidők, vendégadatok, jogosultságok, kassza használat, stb.). 

Üzletvezetőként, szalon tulajdonosként, a konzultáción feltehetitek az összes induláshoz szükséges kérdést, ha pedig nagyobb szalonról beszélünk, akkor tréninget tartunk a szakemberek és a recepció számára. Ezt követően sem hagyunk magatokra, mindenki dedikált kapcsolattartóval dolgozik, akit kereshet üzemeltetéssel kapcsolatos kérdés esetén.

Tudjuk, hogy hihetetlen, de mi így dolgozunk! 🙂


Amennyiben szeretnétek több információhoz jutni és megismerni Salonic csomagjainkat, forduljatok hozzánk bizalommal! 

Online időpontfoglalás itt, vagy a bal alsó naptár ikonra kattintva.

Szeretettel várunk irodánkban!

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés