Most figyelj, óriási fejlődés kapujában a Salonic

Tartalomjegyzék

A Salonic fő célja a 2018-as indulása óta változatlan: olyan digitális naptárt és online időpontfoglaló szoftvert fejlesztünk, ami sokoldalúan és a lehető legrugalmasabban támogatja a szépségipari szolgáltatók munkáját. Tartsd a szemed a Salonicon, mert most jön a varázslat!

5000+ Salonic felhasználó nem tévedhet

A covid soha nem tapasztalt lendületet adott az online időpontfoglaló rendszerek piacának. Az emberek hozzászoktak, hogy a nap bármely időszakában, szinte bárhova bejelentkezhetnek (akár hivatalokba is), nem kell órákat tölteni várakozással, a kérdéseikre online is kapnak választ.

Sőt, vendégoldalról is azt látjuk, hogy komoly versenyelőnyt szerez az a szépségipari szolgáltató, akihez online is be lehet jelentkezni, mert az új szolgáltatót keresők minden információt megtalálnak róla, látják a véleményeket és akár éjszaka vagy hétvégén is tudnak időpontot foglalni.

Napjainkban több mint 5000 szépségipari szolgáltató tapasztalta meg, mennyivel hatékonyabb a havi 300 000 foglalást Salonic-kal menedzselni. Milyen kényelmes, hogy nem szakítja meg folyamatos telefoncsörgés a munkát, mennyivel jobb messenger üzenetek nélkül nyaralni és mekkorát lendít a bevételen, hogy sokkal kevesebb a le nem mondott időpont.

A havonta látványosan növekvő felhasználószám, folyamatos szakmai ajánlások és a rengeteg pozitív visszajelzés is igazolja, hogy mára a Salonic Magyarország egyik legnépszerűbb online időpontfoglaló rendszerévé nőtte ki magát. Folyamatos téma szakmai berkekben és felhasználói oldalon is jó hallani, hogy még az autószerelőm is Salonicon keresztül foglal időpontot a barberéhez.

Ízelítő a jövő Salonic-jából

Mertem egy óriásit álmodni és úgy érzem mostanra a Salonic is felnőtt a feladathoz, hogy 3 éven belül Magyarország elsőszámú online időpontfoglaló rendszerévé fejlődjön, hogy még inkább támogathassa a felhasználóink mindennapi munkáját.

Bár nem kommunikáltunk róla, az elmúlt években a háttérben a Salonic stáb is folyamatosan fejlődött. A kezdeti néhány fő helyett, mára 7 magasan kvalifikált és lelkes kolléga mozgatja a szálakat és további 5 fős team támogatja a fejlődést.

A Salonicot továbbra is nektek fejlesztjük, így hamarosan

  • érkezik a Salonic mobilalkalmazás Androidra és iOS-re,
  • még szebb és még logikusabb lesz a webes felület,
  • megújul és egyszerűsödik a foglalási oldal,
  • és még rengeteg további újdonsággal is készülünk.

Az elmúlt hetekben felpörgött a Salonic blog is, ahol hétről hétre hasznos tippeket adunk a vállalkozásod fejlesztéséhez, a Salonic még hatékonyabb használatához, a bevételeid növeléséhez és azt is megmutatjuk, hogyan használják mások a Salonicot.

A havi Salonic hírlevélből elsőként ismerheted meg a legújabb fejlesztéseket, híreket és ötleteket is adunk, hogyan tudod még inkább a vállalkozásodra igazítani a Salonic rendszeredet. Itt tudsz feliratkozni.

Elindult a Salonic oktatási támogatásunk is, amelynek idén tavasszal karitatív módon 2 millió forintos támogatást adtunk át a BKSzC Erzsébet Királyné Szépészeti Technikumnak. Az összegből első körben 10 vadonatúj számítógéppel lett gazdagabb az intézmény, a képzéshez pedig szakmai támogatást is nyújtunk és mentorprogrammal segítjük a tanulók vállalkozóvá válását.

Elrajtolt a Salonic Instagram oldala, ahol exkluzív tartalmakkal várunk, és ha még nem tetted, kövess minket a Facebookon is hasznos tippekért.

A Salonic a rugalmasság és szakmaiság nem változik

Talán kevesen tudjátok, de a Salonic online időpontfoglaló rendszer indulását 1,5 éves tervezési időszak előzte meg, ahol 50 fős tesztelői csapat bevonásával alakítottuk ki a pontosan a szépségipari szolgáltatók igényeire szabott Salonic rendszert. Az együttműködés azóta is rendkívül szoros, 100 füllel figyelünk a fejlesztési javaslatokra, építő kritikákra és a piacon egyedülálló rugalmassággal építjük be azokat a Salonic rendszerébe.

Abban különleges még a Salonic, hogy

  • tökéletesen meghallgatjuk, értjük és le is fejlesztjük az ügyféligényeket,
  • a vezető fejlesztő egyben a cég tulajdonosa is, így garantált a folyamatos fejlődés,
  • egyedi elnevezéseket adhatsz a szolgáltatásoknak,
  • testreszabható, hogy melyik munkatárshoz lehet időpontot foglalni,
  • többszintű jogosultsági rendszer állítható fel,
  • grammra pontosan vezethető a készlet,
  • a rendszer automatikusan kiszámolja a felhasznált anyag árát stb.


A visszajelzések alapján nincs még egy olyan online időpontfoglalási rendszer a magyar piacon, ami ennyire pontosan, ilyen sokrétűen lekövetné és kiszolgálná a fodrászok, kozmetikusok, pillások, (smink)tetoválók és más szépségipari szolgáltatók előnyeit.

Bár növekszünk, ez a jövőben sem változik. Továbbra is nagyon kíváncsiak vagyunk a véleményedre, várjuk az építő javaslatokat, hogy egy olyan világszínvonalú időpontfoglaló rendszert fejlesszünk, amire büszke lehet a hazai szépségipar és a Salonic felhasználók is.

Bogdán Dávid, Mr. Salonic
a Salonic megálmodója és alapítója

Nincs még SALONIC profilod?
Regisztrálj MOST és próbáld ki 30 napig ingyen!

Regisztráció »

Kérdésed van, hívj minket és segítünk!
Telefonszám: +36 1 808 9165

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés