Mi történt a nyílt napon?!

Tartalomjegyzék

Sikeresen lezajlott az első nyílt napunk, melyet az Eleven Australia Központjában tartottunk. Szuper hétfőnk volt, sok hasznos dologról esett szó, amivel támogatni tudjuk a magyar szépségiparban dolgozókat. Köszönjük a részvételt, a kérdéseket, a visszajelzéseket, hiszen ezekből formálódik ki az az irány, amerre közösen tudunk haladni.

Az ingyenes nyílt napunkat olyan szakembereknek és üzlettulajdonosoknak szerveztük, akik felismerték, hogy a szépségipar jövője az online rendszerekben van. Mindazoknak, akik szeretnének megoldást találni a kevésbé jól működő szegmensekre, melyek nehézkessé vagy átláthatatlanná teszik az üzlet működését. Ilyen lehet a bejelentkezések koordinálása, az adminisztráció, a raktárkészlet kezelés, a marketing eszközök, a pénzügyek, melyek mind fontos részei annak az egésznek, amely sikeressé teheti a vállalkozást.

Van aki egyszerűen informálódni szeretne mit is tud pontosan a Salonic. Van aki már ismer egyéb időpontfoglaló programokat és összehasonlítást végez. Van aki konkrét kérdéssel / igénnyel érkezik. Az ilyen bemutatók mint a miénk, pontosan arra hivatottak, hogy mindezeket átbeszéljük és megtaláljuk a megfelelő megoldást.

Úgy érezzük 100%-ban teljesítettük kitűzött célunkat, hiszen információ szintjén minden olyan dolgot elmondtunk és megmutattunk, ami egy szalon működéséhez hasznos lehet.

A kérdések alapján olyan személyre szabott részletekbe is volt lehetőségünk belemenni, melyeken keresztül érthetővé válik az időpontfoglalás összes finomhangolása. Sőt, új javaslatokat és ötleteket is kaptunk, például hogyan lehetne egy időpontra több szolgáltatást párhuzamosan foglalhatóvá tenni.

Tudjátok ezek azok a beszélgetések, melyek valódi értéket hoznak, nem csak nekünk és annak a partnernek aki hozzánk fordul megoldandó problémájával, hanem hosszabb távon azoknak is kedvez akik használják a Salonic rendszerét.

Néhány tévhitet ez alkalommal is el kellett oszlatnunk:

Sokan azt hiszik, hogy ha rendszeresen visszajáró fix vendégkörük van, akkor felesleges számukra az online bejelentkezés és nincs szükségük egy profi online naptárra. Ez hatalmas tévedés!

Egy kiszámítható vendégkör nagyon jó alapot biztosít, ám a papíralapú naptár soha nem fogja emlékeztetni őket az időpontjaikra és kedves születésnapi köszöntőt sem fog küldeni nekik. Ezeket mind-mind a szakembernek kell megtennie, ha van rá kapacitása.

A másik, hogy ha vonzóak akarunk maradni a vendégeink számára, akkor érdemes színvonalas újdonságokkal megajándékoznunk őket. Tehát miért ne biztosíthatnánk nekik az online időpontfoglalás lehetőségét, amikor napjainkban mindent el lehet intézni az interneten és okostelefonról néhány lépéssel!?

Ilyen és ehhez hasonló témákat feszegettünk az előadásunkon, miközben az is kiderült, hogy bizonyos esetekben nem is az online bejelentkezés a legfontosabb előnye a rendszernek. Azok a statisztikák és kimutatások nyújtanak minőségbeli ugrást, melyek a digitális naptáron keresztül és a riportok segítségével válnak láthatóvá egy üzlettulajdonos számára.

Melyik szalonvezető ne szeretné tudni a napi bevételt?! Ki az aki nem akarja átlátni az üzletében zajló folyamatokat?! Miért ne vizsgálnánk meg azt, hogy miként lehet több vendéget bevonzani és jobb kihasználtsággal dolgozni?! A Salonic ezekre a kérdésekre egytől-egyik választ ad!

Egy szó mint száz, nagyon sikeres napunk volt, mert igenis tudtunk segítséget és irányt mutatni azok számára, akik nyitottak a fejlődésre és érdeklődnek az újdonságok iránt. Bemutatónkat kilőttük az internetre is, a Beauty Guru Kisokos élő Facebook adásán keresztül. Postha Erikával pontról pontra végigvettük miben tudja támogatni a Salonic a magyar szépségiparban dolgozó szakembereket.

Akkor se szomorodjatok el ha lemaradtatok erről az alkalomról, már tervezzük a következő bemutatót, sőt el kell árulnunk, hogy Budapest mellett vidéki városokba is el fogunk látogatni, hogy minél több helyen meg tudjátok ismerni a Salonic adta kényelmet és szabadságot!

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés