Marketingelj a Salonickal!

Tartalomjegyzék

Mutatjuk leghasznosabb funkcióinkat, amelyek segítenek a szolgáltatóknak marketing területén. Javítják az ügyfél/vendég kommunikációt és erősítik az online jelenlétet.

Tudjuk, hogy manapság a szolgáltatás nyújtása csupán egy a sok feladat körül, amit egy szolgáltatónak el kell végeznie. Sokszor a marketing és az adminisztráció szinte teljesen elviszi a fókuszt a lényegről, magáról a szakmáról. Egy fodrász, edző, könyvelő, autószerelő azért űzi választott szakmáját, hogy azon a területen nyújtsa a legtöbbet vendégeinek/ügyfeleinek.

Nem véletlenül fejlesztünk egyre több olyan funkciót, amelyek a digitális adatbázis rendszerezésén és az online időpontok fogadását túl, több területen támogatják a mindennapos munkát. A Salonic rendszerében ezek a fejlesztések minden felhasználó számára díjmentesen elérhetők, díjcsomagjuknak megfelelően.

Nézd meg mik az aktuális kedvenceink, mindegyikhez készítettünk videót!

#1 Kuponok

Rendszerünkben megújult a kupon modul! Online kuponokat hozhatsz létre, amelyeket kiküldhetsz hírlevélben az adatbázisodban rögzített ügyfeleknek/vendégeknek. Emellett megoszthatod bármelyik közösségi média felületeden. A kuponkóddal már online időpontfoglaláskor érvényesíthető a kedvezmény. Megnézem a VIDEÓT

#2 Ajándékutalványok

A Salonicban online értékesíthető ajándékutalványokat készíthetsz. Lehet általános ajándékutalvány pl. szülinap vagy időszakos kampányhoz kapcsolódó pl. Anyák napja. Az ügyfelek/vendégek megvásárolhatják személyesen és online is meglephetik vele szeretteiket. Megnézem a VIDEÓT

#3 Véleménykérés

Miért jó, ha kérsz véleményt? Egyrészt kapcsolattartási lehetőség, másrészt hasznos visszajelzéseket kaphatsz, harmad részt a pozitív véleményeket meg tudod jelentetni a Salonic felületeden! Ha egy új ügyfél/vendég tájékozódik az oldaladon és tele vagy jó érékelésekkel, akkor szívesebben foglal hozzád időpontot. Rendszerünkből automatikus véleménykérő e-mailt küldhetsz a szolgáltatást követően. Megnézem a VIDEÓT

#4 Automatikus e-mailek, utánkövetés

Automatikus e-maileket állíthatsz be, amelyekben tájékoztatást küldhetsz ügyfeleid/vendégeid számára a szolgáltatást megelőzően. Nagyon hálásak érte, mert mindent egy helyen megtalálnak, pl. 1 órával a kezelés előtt ne fogyasszon ételt!

A szolgáltatás után is küldhetsz automatikus e-mailt, amelyben a kezelést követő teendőkről nyújtasz tájékoztatót, ajánlhatsz terméket, vagy javasolhatsz új időpontot. Ezt nevezzük utánkövetésnek, mert így a szolgáltatás után sem kell elengednek ügyfeled/vendéged kezét, aki jó eséllyel vissza fog térni hozzád. Megnézem a VIDEÓT

#5 Kérdések foglaláskor

A Salonic online időpontfoglaló felületén kérdéseket tehetsz fel foglaláskor. Így jobban fel tudsz készülni ügyfeledre/vendégedre, mert a rendszer csak a válaszadás után engedi a foglalást.

Beállíthatod, hogy milyen szolgáltatás kategóriánál jelenjen meg kérdés, illetve azt is Te döntheted el, hogy mindenkinek feltegye-e a rendszer a kérdést vagy például csak az új ügyfelek/vendégek számára. Megnézem a VIDEÓT!

+1 Salonic TIPP:

A marketingez hozzátartozik a rendszeres hírlevél küldés és az újdánosok bevezetésekor az SMS kampány! Mindkét műveletet könnyen elvégezheted rendszerünkből!

Csatlakozz online naptár közösségünkhöz és élvezd, hogy a rendszer dolgozik helyetted! Regisztrálj próbaverziót és használd a Salonicot 30 napig ingyen!

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés