Rendszerünk eddig is élen járt a hazai piacon elérhető online időponfoglalók között, ám legújabb frissítéseink még jobban felhasználóbaráttá tették a Salonicot. Szinte pontosan 1 éve úttörőként készítettük el a bankkártyás előlegfizetés funkciót, és fél évvel ezelőtt az automatizált számlázást is lehetővé tettük. Hazai cégként kitartóan haladunk előre, legnagyobb értékeink a szakmai felkészültség és az ügyfélközpontúság.
Már többször írtunk róla, hogy kifejezetten szerencsés csillagzat állt össze azzal, hogy egy vérprofi programozó úgy döntött, tudásának legjavát összegyűjtve saját terméket és vállalkozást indít, ráadásul a hazai piac igényeit szolgálva. Ennek tudható be, hogy a Salonic olyan dinamikusan fejlődik, ahogy azt végigkísérhettétek az elmúlt évek során.
Azon dolgozunk, hogy az egyszemélyes vállalkozóknak és a nagyobb cégeknek, szalonoknak egyaránt megfizethető, színvonalas terméket adjunk a kezébe.
Ha még nem ismered rendszerünket, ajánljuk, hogy igényelj 30 napos ingyenes próbaverziót, és teszteld legfrissebb újításainkat! A próbaverzió teljes értékű, máris elkezdheted használni, és semmilyen kötelezettséggel nem jár!
ITT IGÉNYELJ 30 NAPOS INGYENES PRÓBAVERZIÓT
Nézd át szuper hasznos újdonságainkat!
1, Ajándékutalvány funkció – Mert ajándékozni mindig jó, és amúgy is jön a Karácsony!
Sokszor érdeklődnek vendégeid, hogy lehet-e ajándékutalványt vásárolni nálad? Mostantól a válasz: IGEN! A Salonic marketing funkciói között megtalálod az ajándékutalványokat, melyeket Te magad tudsz testre szabni.
Beállíthatod, hogy:
- hány darab legyen megvásárolható,
- mi legyen a megnevezése és az értéke,
- meddig tartson az érvényessége.
Kiválaszthatod az utalvány megjelenését, például már most készíthetsz karácsonyit! Sőt mi több, azt is Te döntheted el, hogy az ajándékutalvány online megvásárolható legyen vagy sem!
2, Több fizetési szolgáltató – Bankkártyás előleghez és ajándékutalvány vásárláshoz
Eddig a myPOS tette lehetővé a Salonicban a bankkártyás előlegfizetést, ettől kezdve több szolgáltató közül választhatsz! Bekerült rendszerünkbe a SimplePay és a Paylike, valamint elkészítettük a Salonic Payment-et, melyet 1 kattintással be tudsz aktiválni!
ÚJDONSÁG! Salonic Payment
A Salonic „azonnali fizetés” szolgáltatása díjmentes csatlakozási és integrációs díjjal biztosít bankkártyás fizetési megoldást, melyhez kiemelt Salonic ügyfélszolgálati támogatást nyújtunk. Ha fontos, hogy ne kelljen a beállításokkal bajlódnod, a Salonic Payment-et Neked találtuk ki, mert elintézünk helyetted mindent!
3, Automatikus szolgáltatás e-mail értesítő vendégeidnek
Az automatikus szolgáltatás e-mail értesítők segítségével lehetőséged van az időpont kezdete előtt, vagy után egy általad megfogalmazott e-mailt küldeni a vendégeknek.
Miért hasznos ez?!
- Olyan információkat juttathatsz el vendégeidnek, melyek biztosítják a kezelés zökkenőmentes létrejöttét. Pl.: A kezelés előtt 2 héttel ne tedd ki bőröd tűző napfénynek.
- Olyan tippeket adhatsz vendégeidnek, melyek tovább növelik a kezelés eredményességét. Pl.: A kezelés után 3 órán át ne fogyassz ételt és italt.
- Olyan e-mailt is készíthetsz, mely növeli a termékeladásodat vagy további kiegészítő szolgáltatásokat kínál. Pl: A kezelés hatását fokozza, ha ezt és ezt a krémet/szakállápoló olajat/fogkrémet/szappant/stb… használsz.
- Beállíthatod az automatikus levélküldést a szolgáltatást követően 2-3 hónappal, melyben tájékoztatod vendégedet, hogy aktuális a következő alkalom és szeretettel visszavárod.
Az e-mail előkészítésekor beállíthatod, hogy a szolgáltatás előtt vagy után mennyi idővel menjen ki, továbbá azt is kiválaszthatod, hogy melyik szolgáltatásoknál legyen érvényes az automatikus kiküldés.
4, A vendégélmény mindennél fontosabb!
Kíváncsi vagy vendégeid véleményére? Küldj nekik automatikus vendégélmény kérő e-mailt! Leveledet megnyitva azonnal át tudnak kattintani a Salonic felületére, ahol véleményt írhatnak Rólad és csillaggal jelölhetik elégedettségi szintjüket!
SALONIC TIPP: A pozitív vendégélmény a legjobb referencia az új vendégek szerzéséhez!
5, Légy GDPR kompatibilis!
Néhány gombnyomással beállíthatod a Salonicban, hogy automatikusan kiküldjön a rendszer az új vendégeknek egy hírlevél feliratkozásra felkérő e-mailt, melyben azonnal elfogadják az adatkezelési tájékoztatódat. Innentől kezdve bátran küldhetsz nekik promóciós leveleket szolgáltatásaidról.
6, Pörögj rá a profi marketingre és szerezz új vendégeket!
Google Analytics mellett most már Facebook Pixel kódot is be tudsz állítani a Salonicba, mely nagyon fontos az eredményes marketing tevékenységekhez és a hirdetésekhez! Így mérhetővé teheted foglalási platformod látogatottságát és célzottan tudsz hirdetni!
7, Egyedi online bejelentkezési idősávok
Neked is vannak olyan szolgáltatásaid, amelyeket csak bizonyos napokon vagy idősávokban végzel? Például heti 3 napot pillázással, heti kettőt pedig sminktetoválással töltesz. Ha a példához hasonlóan Te is multifunkciós vagy, akkor ezt a frissítést nagyon fogod szeretni, ugyanis mostantól a szolgáltatásoknál állíthatod be, hogy mikor foglalhatóak!
8, Egyidejű bejelentkezések
Partereink kérték, így hát megcsináltuk! Olyan szakembereknek, akik egyszerre több vendéggel foglalkoznak, lehetővé tettük 3 főig az egyidejű bejelentkezést.
A rendszer alapértelmezetten továbbra is csak egy foglalást engedélyez, de ha szeretnéd, módosíthatod. Megadhatod, hogy egy adott időpontra hány darab bejelentkezést fogadsz, max. 3-ig.
9, Számlázz.hu integráció
Szintén sokan kérték, hogy a rendszerünk kompatibilis legyen a számlázz.hu online számlázó rendszerével, így novembertől ez a program is integrálható lesz a Salonicba.
10, Szerver frissítés!
Külön pontnak vettük, ám valójában a szerver frissítéssel mindössze annyi a célunk, mivel egyre több ügyfelünk van, hogy még stabilabbá tegyünk rendszerünket. Így biztos lehetsz benne, hogy a bejelentkezési oldalad illetve digitális naptárad gyorsan betölt, és minden szuperül, kiszámíthatóan működik rajta!