Fodrász vagyok, nem IT-s

Tartalomjegyzék

Chuck Norris még kaputelefonról is be tudna online jelentkezni a Salonicba, olyan jól és egyszerűen működik minden eszközön – állítja Szabó Bence. A Hajszalon tulajdonosával folytatjuk esettanulmányaink sorát, amelyből az is kiderül, hogy a fodrász miért érzi magát már-már fogorvos szinten.

Sok naptárral és időpontfoglaló rendszerrel megkeresték már Szabó Bencét, de szerinte az összes rossz volt. Nem tudtak párhuzamos foglalást és a vendégek felvitele bonyolult volt, így egyik sem felelt meg Bence elvárásainak, aki egyszerűen fogalmazott: „fodrász vagyok, nem IT-s”.

Mint sokan mások a Salonic előtt, ő is papírt és tollat használt, de egy percig sem gondolkodott azon, hogy váltson. Elmesélte, korábban megkereste egyik vendége, hogy készítsenek közösen egy appot. Elgondolkodott rajta, hogy milyen vonalon kellene elindulni, de mire belevágtak volna megtalálta a szórólapunkat.

Mivel Dávid korábban már látta a szalont, így amint elkészültek az első szórólapok odatűzött egyet az üzlet ajtajába. Másnap reggel találta meg Bence, aki először azt hitte, hogy a vendége elkészült a programmal, így felhívta. Miután kiderült számára, hogy ez nem az a program, másodszorra a szórólapon lévő telefonszámot tárcsázta. Ezzel a hívással változott meg minden Bence életében és szalonjában.

Megbeszéltünk vele egy találkozót. Egy nagyon jó beszélgetés kerekedett és sikerült felkelteni az érdeklődését, majd néhány napra rá elkezdte használni a Salonicot, ami villámgyorsan kiváltotta a papírnaptárát.

„Teljesen személyre tudom szabni, statisztikákat készít, könnyen megy a párhuzamos foglalás, a vendégek felvitele egyszerű és még az SMS értesítés is tökéletes. Látszik, hogy minden nagyon ki lett találva”áradozott Bence a Salonicról.

Azt is elárulta, hogy szinte nullára tudta redukálni, hogy vendégei ne menjenek el egy időpontra, vagy az utolsó pillanatokban mondják le. Úgy érzi, már-már komoly fogorvosok szintjén van, hiszen ők használnak hasonló SMS értesítőket. Vendégei is kedvelik az emlékeztetőket, nem érzik tolakodónak.

Bence külön kiemelte, hogy bárhonnan elérhető a Salonic. Nem kell letölteni alkalmazást hozzá, egyszerűen, ha lemerül a telefonja átcsönget a szomszédba és akár onnan is beléphet a naptárába. Itt jegyezte meg viccesen, hogy Chuck Norris még talán egy kaputelefonról is be tudna lépni. Az egyszerűsége mellett azonban nagyon biztonságosnak véli. A mesterjelszót is használja, amely lényege, hogy a beállításokat csak a jelszó megadásával lehet elérni, így más nem fér hozzá az adatokhoz.

Bence egyelőre nem használja az online bejelentkezési felületet, hiszen jelenleg nincs szüksége új vendégre, de azt mondja, amint lesz alkalmazottja, akkor bekapcsolja ezt a funkciót is.


Hogyan válik valaki Salonic felhasználóvá?

Bárki könnyedén partnerünkké válhat, legyen szó egyszemélyes, KATA-s vállalkozásról, több szakembert foglalkoztató szalonról vagy üzletáncolatról.

Első lépés a 30 napos ingyenes próbaverzió igénylése, mely ide kattintva érhető el. 

A 30 napos próbaverzió valóban ingyenes és semmi kötelezettséget nem von maga után!

A regisztrációt követően a Salonicot azonnal élesben használhatjátok, kapcsolattartótok pedig várhatóan még aznap felkeres titeket telefonon. Igény esetén személyesen bemutatjuk a rendszer működését. 

Folyamatos támogatásunkkal rövid idő alatt napi rutinná válik a Salonic használata. Be kell vallanunk, akivel eddig komolyan elkezdtünk együtt dolgozni, szinte mindenki a partnerünkké vált. Ha valaki úgy dönt mégsem a Salonicot választja, a bevitt adatok akkor sem vesznek el a próbaidő leteltével. Nem zároljuk a rendszert, hanem elküldjük az adatokat és csak utána töröljük a fiókot.

Minden új Salonic felhasználó ingyenes oktatásban részesül. Az 1-1,5 órás bemutatkozó beszélgetés alkalmával felmérjük az érdeklődők igényeit, és testreszabottan kialakítjuk azt a stratégiát amivel át tudnak állni a Salonicra. Abban az esetben ha már használtatok hasonló vendégkezelő rendszert, úgy a korábbi rendszer adatainak áthozatalában is segítséget nyújtunk. Az ingyenes oktatás alkalmával megmutatjuk, hogyan működik a rendszer, és elvégezzük az alapvető beállításokat, (pl. szolgáltatások, munkatársak, munkaidők, vendégadatok, jogosultságok, kassza használat, stb.). 

Üzletvezetőként, szalon tulajdonosként, a konzultáción feltehetitek az összes induláshoz szükséges kérdést, ha pedig nagyobb szalonról beszélünk, akkor tréninget tartunk a szakemberek és a recepció számára. Ezt követően sem hagyunk magatokra, mindenki dedikált kapcsolattartóval dolgozik, akit kereshet üzemeltetéssel kapcsolatos kérdés esetén.

Tudjuk, hogy hihetetlen, de mi így dolgozunk! 🙂

Amennyiben szeretnétek több információhoz jutni és megismerni Salonic csomagjainkat, forduljatok hozzánk bizalommal! 

Online időpontfoglalás itt, vagy a bal alsó naptár ikonra kattintva.

Szeretettel várunk irodánkban!

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés