A Salonickal nincs határ!

Tartalomjegyzék

Elcsíptük egy LIVE interjúra a Body-Face Academy & Spa tulajdonosait, olvasd el, hogyan állják meg helyüket a családi és az üzleti életben egyaránt!

Csom Barbara kozmetikus mester és férje egyúttal üzlettársa Sárközi Péter vállvetve viszik a Body-Face Academy & Spa egyedülálló koncepcióját, miközben 2 kisgyermeket nevelnek.

Ennek fényében Barbi a szalonból jelentkezett be – az esti órákban szokott háttér feladatokat végezni, amikor a gyerekek már alszanak -, míg Peti otthonról csatlakozott Sikersztorim a Salonickal Facebook LIVE beszélgetésünkhöz.

https://www.facebook.com/salonic.hu/videos/486698392783995

A Body-Face Academy & Spa a nyugati wellness feeling átadására hivatott, exkluzív szolgáltatásokat nyújtja. Helyileg a 18. kerületben, a Nagykőrösi út mellett, várják a vendégeket, szalonjuk egy komplex udvarban található, parkolóval.

Céljuk, hogy lokációtól függetlenül, bárki, bármikor jöhessen hozzájuk. Szolgáltatásaikat úgy alakították ki, hogy a kezelések után célirányosan adnak terméket és tanácsot vendégeiknek. Barbi online képzéseket is tart, amelyekre az ország bármely területéről, sőt külföldről is lehet csatlakozni. Munkáját nagyban segíti a Salonic többnyelvű felülete, magyar és német vendégeit egyaránt 100%-osan ki tudja szolgálni. Az online időpontfoglalással pedig valóban minden időbeli és térbeli határ megszűnik.

Mindenkinek más a nézőpontja

Barbi igazi régimódi kozmetikus volt, aki szeret részletesen feljegyzetelni mindent a naptárába és fél évente csinál egy alapos statisztikát, kigyűjti a régi/új vendégek arányát, kiszámolja a termékeladást, a költségeket, valamint a profitot.

Péter szemével nézve, azonban sokkal többet kihozhatnának a vállalkozásból, ha naprakészebb adataik vannak és gyorsabban reagálnak a szalon működésének periódusaira.

Mondhatni, nem találtak közös nevezőt, mert Péternek a kockás papír és a napokig tartó számolgatás túl analóg volt, Barbi viszont a számítógépes kódoktól és rendszerektől kapott frászt.

Ezért Péter egy olyan komplex rendszer után nézett, ami felhasználóbarát, online időpontfoglalót biztosít, valamint az üzlethez kapcsolódó vendégkezelést és adminisztrációs feladatokat is átfogóan kezeli.

https://www.salonic.hu

Így történt, hogy hosszas keresgélés után, Karácsony előtt nem sokkal, rátaláltak a Salonicra, végül Györffy Ildikó kozmetikus mester ajánlásával döntöttek úgy, hogy kipróbálják. 

Barbi utólag bevallotta, nagyon elégedett az ügyfélszolgálattal, mégis inkább javarészt olyan szakmabeliektől kért segítséget, akik használják a rendszert.

Barbi a Salonickal töltötte a Karácsonyt

„Míg a többiek a fa alatt bontották az ajándékokat, én szorgalmasan vittem fel a termékeket.” – emlékezett vissza Barbi az interjú során.

Több száz termék került a rendszerbe, hiszen raktárkészlet kezelésre és termékeladásra egyaránt használják a Salonickot, amellett, hogy megnyitották az online időpontfoglalást.

Szokták mondani, hogy minden kezdet nehéz, ám a Salonichoz 100% ügyféltámogatást nyújtunk, az adatok és terméklista feltöltésében is segítünk az átállás során. Tehát Barbi példáján tanulva, mindenkinek azt tanácsoljuk, hívjon minket, ha elakad, mert mindenre van megoldás!

Mindenképpen megéri

Barbi néhány hónap használat után belátta, hogy mekkora segítség a Salonic. Ráadásul pont kedvezményesen tudtak előfizetni a szülinapi akciónk keretein belül, így nem volt kérdés nekik, hogy minket választanak. Mindenkinek PRO díjcsomagunkat javasolják mert minden benne van! 🙂 Ezt mi is aláírjuk!

„Vége nem kell 57 felé figyelni, az induló vállalkozás + 2 kisgyerek + a vendégek, a Salonic nagy segítség nekünk!”– mesélte Barbi.

Miután feltöltötték a rendszert, a vendégek nagyon könnyen tudták kezelni, különösképpen hálásak az időpont emlékeztetőért és a részletes leírásért, amit a szolgáltatásoknál olvashatnak.

https://body-face-academy-spa.salonic.hu

„Most már nehéz lenne elképzelni Salonic nélkül az életet!”

Megkérdeztük Barbit és Petit, melyek a kedvenc funkcióik, szerencsére annyi van, hogy mind a ketten fel tudtak sorolni hármat-hármat fejenként, a közös nevező a raktárkészlet kezelés volt, ugyanis a rendszer követi a felhasznált és eladott termékek mennyiségét és jelez, ha valami fogyóban van.

  • Barbi nagyon szereti a riportokat, mert egyből látja ki, mikor és hányszor járt nála egy adott időszakban. Különös figyelmet szentel régi vendégeire, megkérdezi, hogy vannak, apróságokat küld nekik, hiszen a Salonic megmutatja, ha valaki régen nem járt nála.
  • A pénzügyi statisztikákból előre tudja, miként kalkuláljon a havi bevétellel, milyen marketing kampányokat indítson.
https://www.salonic.hu/funkciok/penzugyek
  • Imádja az időpont emlékeztetőt, melyet a rendszer automatikusan kiküld SMS-ben és e-mailben, ha úgy van beállítva, a német vendégeknek német nyelven.
  • Peti kedveli a napi/heti/havi jelentést, amelyekből világosan látja, hogyan fejlődik a vállalkozás.
  • Kiemelte a termék készlet/termék eladás modult, ami nagyon sokat segít beruházáskor. Egyértelmű, hogy mi a kelendő, mivel érdemes feltölteni a raktárat. Hiszen elég elővenni a telefont és megnézni a Salonicban.
  • Legnagyobb kedvence mégis a számlázó program integráció, mert ez könnyíti meg leginkább napi szinten az életüket, amikor 3 db kattintással elektronikus számlát tudnak kiállítani, vendégeik számára.
https://www.salonic.hu/funkciok/elektronikus-szamlazas

További tippek:

  • Barbi rájött, ha képet tölt fel a szolgáltatáshoz, a vendégek könnyebben megtalálják, még akkor is, ha esetleg a kezelés nevére nem emlékeznek.
  • Részletes leírást készít a szolgáltatásokhoz, amit az emlékeztető e-mailben is kiküld, így a vendégek még jobban várják a közelgő kezelést.
  • Most fogja beizzítani a vélemények kérése funkciót, kíváncsian várja a visszajelzéseket!
https://body-face-academy-spa.salonic.hu

Salonic tippek:

  • Barbi és Peti csillagos ötöst érdemel, mert profin használják a rendszert, de azért mi is tudtunk néhány új dolgot javasolni nekik.
  • Az automatikus szolgáltatás értesítőben meg lehet adni, milyen szolgáltatásnál, kinek, mikor menjen e-mail. Ilyen lehet a kezelés előtti tájékoztatás, vagy az utánkövetés, például 1 nappal, 1 héttel, 2-3 hónappal a szolgáltatás lejárta után a rendszer felveszi a kapcsolatot a vendéggel. 

Összegezve

Barbi és Peti csodálatos család, ahol minden megoldható, és a nehézségeket együtt győzik le. A Body-Face Academy & Spa üzemeltetéshez Barbinak nagy segítség, hogy a Salonickal saját maga oszthatja be az idejét, mert így családilag előre tudnak tervezni. A bejelentkezési rendszerrel rá lehet vezetni a vendégeket a gördülékeny online időpontfoglalásra, melynek köszönhetően több idő marad másra.

Nincs még Salonic fiókod?!

Regisztrálj MOST, az első havi díjadat mi álljuk!

https://www.salonic.hu/kapcsolat

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés