Hortobágyi Kászon a Close to you szalonok tulajdonosa mindhárom fodrászszalonjában Salonicot használ. A rendszert online időpontfoglalásra és átfogó adminisztrációs, valamint marketing feladatok elvégzésére alkalmazza a csapat, sőt a raktárkészletet is a program segítségével kezelik. Olvasd el, miért döntött a szalontulajdonos a Salonic mellett és milyen extra dolgokra használja üzletmenedzsment terén.
A Close to you szalonok sikere abban az újszerű megközelítésben rejlik, hogy a szakemberek alkotóközösségként dolgoznak együtt. Mindenki egy hajóban evez, közösen vállalják az üzletek fenntartását, így mindenki szabad, motivált és magának érzi a közösen elért sikereket.
A több, mint 20 szakember együttműködése közös emberi értékrenden, szakmai elhivatottságon és profizmuson alapszik. Kászon célja nem más, minthogy színvonalas munkateret és felelősségteljes munkaközösséget biztosítson a szakemberek számára.
Így nyitott meg egymás után a széles körben elismert Close Buda, Close Pest és Close Mini. A fodrászszalonok magas színvonalú szolgáltatást nyújtanak, elérhető áron. Vendégeik az ország minden részéről érkeznek és számos divatlapban, illetve reklámanyagban láthatóak a fodrászok profi munkái.
Vince, a Close Buda egykori üzletvezetője talált ránk, így először itt próbálták ki a rendszert. Mára mind a három fodrászszalonban Salonicot használnak, mely egy egységes rendszert alkot számukra. A munkatársak csoportos oktatáson vettek részt, hogy könnyen elsajátítsák a sokrétű program professzionális működtetését.
Azt is el kell árulnunk, hogy a Close csapatának volt néhány korszakalkotó igénye a Salonic készítője, Bogdán Dávid felé, így speciális funkciók kerültek a rendszerbe.
Kászon így emlékszik vissza erre az időszakra:
“ Észrevételeink figyelemre találtak. Dávid korrekt és megbízható ember. Az üzletvezetőim igényeit, ugyanolyan komolyan veszi, mintha én kérném azokat. Minden speciális kérésünket megoldotta a rendszer használata során. Az ilyen jellegű hozzáállás manapság rendkívül ritka és becsülendő. A munkám során az egyik legfontosabb számomra, hogy jó emberekkel legyek üzleti és emberi kapcsolatban.”
Mik is voltak ezek a speckó igények?!
- A Close szalonok fodrászai felváltva több szalonban is dolgoznak, a naptáraknak kompatibilisnek kell lenniük, így egy egységes – mind a három üzletet átfogó – rendszer lett kialakítva, melyet a szakemberek és a recepciósok egyaránt kezelnek.
- Olyan szempontból is személyre kellett szabni a Salonicot, hogy egy vendég haján több szakember tudjon dolgozni, és a rendszer fázisonként külön számolja a bevételeket, ám egy fizetendő összeget állapítson meg.
- A Salonic a szalonok kiadásait is havi szinten követi, hiszen a dolgozók között a fenntartás megosztásra kerül. Így létrehoztak egy “szalon alapot” mely összeg bele van kalkulálva a szolgáltatás díjaiba, ám a bevételben nem jelentkezik.
Kászon azok közé a szalontulajdonosok közé tartozik, akik a szalon sikeres működése mellett fontosnak tartják a szakemberek fejlődését. Rendszeresen ellenőrzi a fodrászatok teljesítményét, a régi/új vendégek arányát és szeret képben lenni, hogy ki-hol tart karrierje kiépítésében.
Kászon imádja a Salonicból kinyert adatokat, és több területen is felhasználja őket:
- Havi szinten kielemzi a szalonok bevételének összetételét és a kapott eredményeket szervezetfejlesztésre használja.
- A kimutatások megmutatják, milyen szolgáltatás vagy termék akcióra van szükség, hogy jobban menjen az üzlet.
- Coaching tevékenységeket folytat, hiszen a vendég számok egyértelművé teszik, egy dolgozó milyen arányban képes vendégkörének megtartására. Ha valahol az látszik, hogy sok az új vendég, de nem válnak visszajáróvá, Kászon megvizsgálja az ügyet és tanácsokkal látja el a fodrászokat.
- Kedvence a TOP10 vendég lista, melyből kiderül, hogy mely vendégek jártak legtöbbet a szalonokban egy adott hónapban vagy évben.
- A Salonicból kinyert adatok elengedhetetlenek a marketinghez, hiszen megmutatják, mely szolgáltatások/szalonok/szakemberek a legkeresettebbek és hol van szükség erősítésre.
Nagyon sokat tanulhatunk abból, hogy a szalon tulajdonosok és üzletvezetők milyen hatékonysággal használják a Salonic rendszerét. Időt és energiát nem sajnálva építik csapatuk sikerét!
Ha úgy érzed, Neked is segítségre van szükséged, mert szeretnéd jobban átlátni az üzleted működését, valamint átfogó online vendégkezelő rendszert és időpontfoglalót keresel, próbáld ki a Salonicot 30 napig ingyen!