Kíváncsiak vagytok, hogy állja meg a helyét a Salonic online rendszere a Baján található, 2016-óta működő Dunaklinikán? Cikkünkből megtudhatjátok, melyek a magánrendelő munkatársainak kedvenc funkciói.
A Dunaklinikát Dr. Bárdos Erik szülész-nőgyógyász alapította 2016-ban Baján, azzal a céllal, hogy régi és új pácienseinek érdekeit szem előtt tartva, várakozási idő nélküli, kényelmes, tiszta, kulturált környezetet biztosítson.
A klinikára érkező kliensek szülészet-nőgyógyászat, radiológia, terhesgondozás, ultrahang, fogamzásgátlás szolgáltatásokat és különböző nőgyógyászati szűrővizsgálatokat vehetnek igénybe.
A doktorúr és asszisztensei nagy figyelmet fordítanak a barátságos hangulat és a személyes kapcsolatok megteremtésére, hogy mindenki komfortosan érezze magát a vizsgálatok során.
Kapcsolattartás
Ahhoz, hogy a kliensek biztonságban érezzék magukat, elengedhetetlen a folyamatos kommunikáció. Eleinte az egyedüli kapcsolatfelvételi lehetőség a telefonálás volt, ezért a csapat kialakította azt a szabályt, hogy mindig minden nem fogadott hívást, vissza kell hívni. Ez azonban hosszútávon tarthatatlan volt, mert napi 100-120 hívásra kellett válaszolni.
Ekkor döntött Dr. Bárdos Erik az online időpontfoglalás bevezetése mellett.
- Azok a páciensek, akik csak időpontért telefonálnak, bármikor lefoglalhatják a szabad időpontokat, nem kell a klinika nyitva tartásához igazodniuk.
- Azok a kliensek pedig több figyelmet kapnak, akiknek segítségkérés miatt telefonálnak.
A Dunaklinika weboldalán könnyen áttekinthetőek a szolgáltatások és vizsgálatok, az online időpontfoglalás pedig lehetővé teszi az azonnali előjegyzést. Így senkinek sem kell órákig sorban állnia, várakoznia a rendelőben, hiszen mindenki előre lefoglalt időpontra érkezik.
A Dunaklinika Facebook oldalán szintén lehetőség nyílik az online időpontfoglalásra, a Kapcsolatfelvétel gomb a Salonic felületére irányítja a pácienseket.
Az online platformon a foglalható szolgáltatások mellett beállítottak egy ún. Egyéb kategóriát, ahol kérdés fogadja a pácienseket. A válaszok alapján az asszisztensek kiszűrik, hogy kontroll ultrahang, kontroll vizsgálat, fogamzásgátlási problémák, vagy szülés utáni 6 hetes kontroll vizsgálat céljából szeretne időpontot foglalni.
Emellett a klinika természetesen a telefonon történő időpontfoglalás lehetőségét sem szüntette meg. Az telefonos előjegyzéseket bevezetik a Salonic rendszerébe, így minden foglalás egy helyen látszik.
Miért szeretik a Salonicot?
A klinika dolgozói két kedvenc funkciót és egy kedvenc Salonic szolgáltatást említettek meg, azon túl, hogy az online időpontfoglalás rengeteg feladatot levett a vállukról.
- ” Nagyon szeretjük, hogy a pácienseknek lehetőségük van megjegyzést írni a foglalásuk elküldésekor. Így teljesen naprakészen tudjuk várni őket az időpontjuk alkalmával.”
- ” Minden páciensünknek automatikus emlékeztető e-mailt küld a rendszer, 2 nappal az időpont előtt, ennek következtében pontosan érkeznek, vagy időben le tudják mondani a foglalást, a felszabadult helyet pedig fel tudjuk ajánlani másnak.”
- ” Mindenképpen szeretném megemlíteni, hogy a rendszer használatában 100%-os támogatást kapunk az ügyfélszolgálattól. Sára nagyon rugalmasan kezeli a kéréseinket és szinte mindent azonnal megold.”
A Dunaklinika munkatársaival való beszélgetés után büszkén állíthatjuk, hogy a Salonic rendszere tökéletesen megfelel orvosok és rendelők számára, hiszen diszkrét időpontfoglalást és átlátható adatbázist biztosít a színvonalas munkához.
Eljött az idő, hogy kipróbáld az online időpontfoglalást?
Használd a Salonic rendszerét 30 napig ingyen, mert az első hónapot mi álljuk!
Válaszd csomagjaink közül azt, amelyik a leginkább megfelel számodra!
KIPRÓBÁLOM