Megérkeztek a Salonic legújabb frissítései, melyek egytől egyig partnereink igényei alapján készültek! Fussátok át őket gyorsan, mert sok hasznos dolgot fogtok közöttük találni! Frissítéseink zöme a professzionális szalonoknak készült, ugyanakkor találtok olyan vizuális és logikai fejlesztéseket is, melyek a Salonic naptár mindennapos használatát teszik gördülékenyebbé.
1.Anyag az árban – Ez csúcs!
A szolgáltatások szerkesztésénél mostantól lehetőség van felvinni belső használatú terméket „anyag az árban” és „kötelező terméket”.
Anyag az árban: Ha egy szolgáltatás során az ár a felhasznált anyagot bizonyos mértékig tartalmazza, beállítható, hogy csak az ezen felül felhasznált anyagot számolja a kassza modul fizetendőnek.
Példa: Fodrászat – Hajfestés 50 g-ig az árban (ismerős, ugye? :)), a felhasznált anyagmennyiség pedig 80 gramm, akkor a különbözetet (30 g) számolja a kassza. A „kötelező termék” fülön be lehet állítani, hogy egy adott szolgáltatáshoz melyik termék kerüljön eladásra, így a kasszában fizetéskor e termék is automatikusan megjelenik a fizetendő tételek között.
2. Okostelefonra optimalizált naptár interfész – Okossáááág
Mostantól bármelyik nézetet tökéletesen használhatjátok a mobilotokon. Kifér rendesen a heti bontás is (akkor is, ha pl. minden nap 5-en vagy több szakember látszik a naptárban), minden munkatárs illetve időpont szépen látható.
Sőt, azt is megoldottuk, hogy ha kiléptek a Salonicból és később visszatértek, a nézet változatlan marad, tehát a saját naptáratok látható vagy annak a munkatársnak az időpontjai akit legutoljára megnéztetek.
3. Tökéletesen pozicionált párhuzamos időpontok mindenféle nézetben – Mert fontos, hogy menő és szép legyen!
Még egy szuper újítást vittünk a naptárba, mostantól gyönyörűen látszanak egymás mellett – valós időben – a párhuzamos időpontok.
Összességében okosabb és szebb lett a Salonic naptár, mert javítottunk azokon a dolgokon amelyek esetleg kényelmetlenek voltak használat közben.
4. Munkaóra / vendégóra – … de néha azért pihenjetek is! 😉
Tanulságos számok jöhetnek ki a matek során, hiszen a szépségiparban nem számít csodának, ha 8 óra alatt 12 órát dolgozik az ember.
Mostantól mindenkinek a neve alatt (vagy az egeret a profilképe fölé húzva) tökéletesen látszik, hogy mennyit dolgozott a munkaidejében. Az alapbeállításoknál megadott munkaidő mutatja a munkaórákat vagyis azt, hogy az adott munkatárs mennyit tartózkodott a szalonban, míg a vendégóra számát a berögzített szolgáltatások időtartamának az összege adja meg. Erre a kis számításra készítettünk egy új riportot is, melyet a „Riport / Munkatársak / Munkaóra kimutatás” menüpontban találtok.
5. Ki-, és bekapcsolható online foglalás szolgáltatásonként a munkatársaknál – Kimaxoltuk!
Úgy tapasztaltuk hasznos lehet számotokra, hogy tudjátok finom hangolni, mely szolgáltatásokra lehet online bejelentkezni.
Legújabb frissítésünknek köszönhetően a munkatársaknál egyesével beállítható, hogy egy adott szolgáltatás foglalható nála online vagy sem.
6. Vendég fizet gomb – Imádni fogjátok!
Újdonság, hogy a „Vendég fizet” gomb megtalálható a naptárban is a beírt időpontnál! Ez azt jelenti, hogy egyszerűbbé válik az ügymenet, hiszen az időpontra kattintva azonnal fizettetni tudjátok a vendégeket.
„És a vendégre kattintva is fizettethetem!!! Olvastok a gondolataimban! :D” – Betti @ Close to you recepció <3
7. Új vendégek riportja – Még több infó.
Az utolsó pillanatban kiegészítettük a Riport / Vendégek / Gyorsjelentés menüpontot az „Új vendégek” szekcióval, melynek segítségével lehetőség van megtekinteni:
- Az új vendégeket a múlt héten
- Az új vendégeket a héten
- Az új vendégeket a jövő hétre vonatkozóan
8. Bővített jutalékszámítás – Ti döntitek el mennyit fizettek!
Több módon tudtok jutalékot számolni, mostantól saját belátásotok szerint beállíthatjátok, – a Beállítások / Általános / Jutalék fülön, hogy a nyereség után vagy a termék eladási ára után számoljon jutalékot a rendszer.
A további frissítéseket inkább csak változtatásoknak hívnánk, nem tettünk hozzájuk és el sem vettünk belőlük, de jó ha tudjátok, hogy 1-2 dolgot máshol vagy máshogyan fogtok megtalálni a Salonicban:
- Az automatikus SMS és e-mail időpont emlékeztetők szövegszerkesztőjét áttettük a „Beállítások / Általános / Emlékeztetők fül alá.
- A kassza fizetési ablakban felcseréltük a tétellistát és a termékkereső ablakot.
- A tranzakció részleteknél megcseréltük a tétellistát és az infót.
Minden frissítés és újítás a Ti kényelmeteket szolgálja, hogy egy profi rendszerrel dolgozhassatok amivel emelitek szolgáltatásaitok és szalonotok színvonalát!
Ha bármilyen kérdésetek és / vagy javaslatotok van, keressétek dedikált kapcsolattartótokat, mert tudjátok, nálunk észrevételeitek nyitott fülekre találnak! Élményekben gazdag nyarat, pihenést és sok vendéget kívánunk!
Ha még nem vagytok a Salonic közösség tagjai, de szeretnétek kipróbálni új funkcióinkat, igényeljetek ingyenes 30 napos Salonic PRO próbaverziót! Ez a csomag az összes frissítést tartalmazza, próbáljátok ki most!
FONTOS
Az új funkciókhoz használatához ingyenes oktatást biztosítunk partnereink részére, akár nálunk az irodánkban, akár nálatok a szalonban, állunk rendelkezésetekre! Ha támogatásra van szükségetek hívjatok minket telefonon, +36 30 40 6 88 77 vagy A bal alsó naptár ikonra kattintva tudtok időpontot foglalni 🙂