A Salonic 6000+ felhasználójával Magyarország egyik legnépszerűbb szépségipari online időpontfoglaló rendszere. Bár egyre több nemzetközi szoftver jelenik meg a hazai piacon, létezik 8 olyan elvitathatatlan Salonic előny, amely miatt a szépségipari szakemberek mégis a hazai fejlesztést választják. Nézzük, melyek ezek.
1. Kifejezetten a magyar piacra fejlesztve
A Salonic alapítása és fejlesztése egy magyar programozó, Bogdán Dávid nevéhez köthető. Az online időpontfoglaló rendszer piacra lépését közel 2 éves piackutatás, 50 neves hazai szépségipari szakemberrel folytatott egyeztetés és tesztelés előzte meg. Óriási Salonic előny, hogy a fejlesztések a mai napig a szakma bevonásával, a hazai szereplők valós igényei és javaslatai alapján történnek, így a szoftver funkciói létező problémákat oldanak meg, a helyi nehézségekben könnyítik a mindennapokat.
2. A vállalkozás méretétől független, rugalmas használat
A hazai szépségipari szektor rendkívül sokrétű. Sokan dolgoznak egyéni vállalkozóként saját szalonukban, még többen bérelnek széket vagy helyiséget egy nagyobb szalonban, megint mások több szolgáltatós szépségszalonokat üzemeltetnek, akár több helyszínen is az országban. A Salonic rendszere egyedülállóan úgy épül fel, hogy a fenti igények mindegyikét ki tudja szolgálni és bővülésre is bármikor adott a lehetőség.
3. Munkatársanként egyedi naptár
A több szolgáltatós szalonokban fontos, hogy a recepciós és a szalonvezető egyetlen felületen átlássa a kihasználtságra vonatkozó információkat, míg a szolgáltatást végzők számára a havi, heti és napi bontásban megjelenített digitális naptár lesz hasznos. A Salonic-ban minden munkatárs egyedi jogosultsággal, kizárólag a saját naptárát látja és kezeli. Így átláthatóak a mindennapok és azonnal értelmezhető a kihasználtság.
4. Egyedi, testre szabható szolgáltatások
Bár a legtöbb szalonban közel hasonlóak a szolgáltatástípusok, mindenhol vannak egyedi, csak az adott szalonra jellemző kezelések és ajánlatok. A Salonic előny, hogy nem fix szolgáltatás lista alapján rögzíthetők a online időpontfoglalásban elérhető kezelések, hanem azokat szabadon, a vállalkozó határozhatja meg. Ez óriási szabadságot ad, és könnyen megkülönböztethetővé teszi a szalont a konkurenciától.
5. Bérlet funkció
A rendszeresen visszatérő vendégek generálásának egyik legjobb módja a bérletek kialakítása, amellyel akár 5-10 szolgáltatásra is szalonhoz “köthetjük” vendégeinket. Salonic előny, hogy a digitális bérletvásárlás olyan egyszerű, akár egy online webshopban történő megrendelés leadása és a felhasználás is ugyanúgy néhány percig tart, akár az online bejelentkezés.
6. Hírlevél és sms értesítés
Az üres időszakok feltöltésére, az új szolgáltatások és termékek bevezetésére kiváló eszköz a hírlevél és az SMS szolgáltatás. A Salonic ezeket a funkciókat is tartalmazza, így nem kell értük külön szolgáltatónak extra díjat fizetni, mégis bármikor, néhány gombnyomással célba juttathatjuk bevételnövelő üzenetünket.
7. Online beleegyező nyilatkozat
A 2023-as év egyik kedvenc Salonic funkciója az online beleegyező nyilatkozat megjelenése volt. Az e-mailben automatikusan kiküldött kötelezően kitöltendő beleegyező nyilatkozatokat, GDPR hozzájárulásokat a vendégek már jóval a kezelés előtt megismerhetik, digitálisan aláírhatnak és visszaküldhetik. Az aláírt dokumentumok automatikusan megjelennek a Salonic-ban rögzített időpont mellett, ezzel kezelésenként akár 10-20 perces adminisztrációs idő megspórolható.
+1 Salonic előny: Mobil App mesterséges intelligencia támogatással
Gyorsabb, kényelmesebb és bárhol, bármilyen körülmények között kéznél lehet az ultramodern, látványos és játszi könnyedséggel használható Salonic Mobil App. A szolgáltatás azért is egyedülálló az online időpontfoglaló rendszerek piacán, mert mesterséges intelligencia támogatottsággal bármilyen a foglalásokra, eseményekre vagy bevételekre vonatkozó kérdésre válaszol, hang alapján időpontot rögzít vagy más utasítást teljesít.