5 + 1 tipp, hogyan növeld szalonod bevételét!

Tartalomjegyzék

Őszintén be kell vallanunk Nektek, hogy ez a cikk elsősorban a partnereink számára íródott és hírlevélnek készült. Aztán úgy érzetük, jobb ha mindenki számára elérhetővé tesszük, hiszen Buddha sem tartotta tanításait zárt tenyérben, akkor mi miért titkolnánk bármit is előletek?!

Összegyűjtöttük azokat a tuti tippeket, amelyek segítségével hosszútávon profi és jól menő lesz egy szépségipari vállalkozás! Olvassátok végig őket, mert egytől egyig fontosak!

A mai világban az a szalon amelyik nincs fent az interneten, az nem is létezik! Hiába van visszajáró, stabil vendégkörötök, hatalmas a verseny a piacon, emellett a világhálón való jelenlét referencia értékkel bír a szakemberek és/vagy a szalonok számára.

Erre a XXI. századi jelenségre tekinthetünk egy szükséges rosszként, azonban sokkal jobb ha meglátjuk benne a fejlődést jelentő lehetőségeket!

A Salonicban minden forradalmi újítást megtaláltok, ami egy szalon profi és átlátható üzemeltetéséhez szükséges, és most adunk nektek valami ettől is szuperebbet:

Vannak olyan fortélyok amelyekkel megtöbbszörözhetitek vendégeitek számát!

1, Naprakészen üzleti Facebook profil és weboldal

Ha egy új érdeklődő egy elhanyagolt oldalra érkezik, az gyanús neki és tovább fog állni. Lehet, hogy csak azért nincsenek frissítve az árak, és a fotók mert nem volt rá kapacitás, de a vendégnek arra van szüksége, hogy megnézegesse a munkákat, tudja hova megy, kihez foglal időpontot, mik a legújabb trendek és milyen kedvezmények várják. Kíváncsi az aktualitásokra és a legfrissebb posztokra vagyis impulzusok kellenek neki, hogy Ő is részese legyen annak ami nálatok zajlik. Ha ezeket nem találja, elbizonytalanodik és keres mást.

2, Színes szagos hírlevelek, melyek fenntartják az érdeklődést

A hírlevél az egyik legköltséghatékonyabb módja a vendégek elérésének, viszont sokan immunisak rá, ha folyamatosan el akarnak adni nekik valamit. Azonban ha a hírlevelekben olyan tartalmat találnak ami hasznos számukra vagy szórakoztatja őket, várni fogják hétről-hétre, hónapról-hónapra. Releváns tartalom lehet valami szépségápolási tipp, egy különleges esemény, egy egyedi ajánlat de sokszor az is elég ha megnevettetjük őket. Ugye tudjátok, hogy a Salonicnak saját hírlevélküldő funkciója van, az e-mail címek pedig folyamatosan gyűlnek a vendégadatatok felvitelén keresztül?!

3, Fizetett hirdetések

Tudjuk, hogy a Facebook ördöge mindenkit kísért és azzal is tisztában vagyunk, hogy mérhetetlen pénzt el lehet költeni rá. Mégis azt javasoljuk, hogy 1-1 kampány erejéig tegyetek egy kísérletet. Ha nem mutatjátok be magatokat és munkáitokat az embereknek, akkor megfeledkeznek rólatok! Valamint soha nem lehet tudni mi lesz az utolsó impulzus amikor valaki úgy dönt, hozzátok foglal időpontot. Ha időnként 1-1 fizetett kampányt sikerül összeállítani, az jelentősen növeli az oldal nézettségét és új vendégeket hoz!

4, Közösségépítés

Nem új dolog, hogy sokan azért járnak szépségszalonba, hogy emberek között legyenek, szociális életet éljenek, kövessék a trendeket, felfrissüljenek, elüssék az időt. Ugyan ez a helyzet a cyber térben is! Biztos ti is benne vagytok egy-egy Facebook vagy Viber csoportban, ahol hasonló érdeklődésű emberek osztják meg véleményeiket és tapasztalataikat. Ezek általában aktív közösségek, még úgy is ha személyesen soha nem találkoztak. Ha létrehoztok vendégeitek számára egy zárt vagy nyitott csoportot, amiben jó hangulat alakul ki, a tagok egy idő után úgy érzik, hogy szívesen ellátogatnának hozzátok egy kezelésre vagy tőletek vásárolnának terméket. Elkötelezetté válnak és hozzátok foglalnak időpontot.

5, Egy éves terv

Ha összegyűjtitek és beütemezitek milyen céljaitok vannak a következő egy évben, akkor rájöttök, hogy minden évszaknak megvannak a sajátosságai szakmai és szolgáltatói szempontból. Ezek valamint a saját karrieretek íve adják meg a promóciók, kampányok és kedvezmények ritmusát, Ha ezeket időrendi sorrendbe állítjátok, rengeteg vendégcsalogató ötletetek lesz, amiket mindössze be kell vetni a megfelelő időben.

5+1, Teljes körű Salonicot használat

Amennyiben használjátok az online bejelentkezést, hiánytalanul feltöltitek a szolgáltatáslistát, éltek az automatikus időpont emlékeztetőkkel, feltöltitek a foglalási felületre a friss referencia fotókat, naprakészen tartjátok a digitális naptárat és beírjátok a vendégadatokat akkor már nyert ügyetek van! A Salonic egy profi időpontfoglaló és vendégkezelő rendszer, mely önmagában magas színvonalat biztosít számotokra.

Ez azzal fokozható, ha GO vagy PRO csomagra váltotok és elkezditek elemezni a riportokat, melyek áttekinthetővé teszik a szalon kihasználtságát, ezáltal rámutatnak az esetleges gyenge pontokra. Üzemeljétek be a kassza funkciót és a bevitt adatok segítenek átláthatóvá tenni a pénzügyeket is.

És még valami…ha vendégeitek Saját Salonic profilt hoznak létre, olyan felhasználói élményben lesz részük – azáltal, hogy az összes időpontjukat egy helyen látják – ami további időpontok foglalására ösztönzi őket.

Hogy miért?! Mert egyszerű, átlátható és menő!

Gyertek és fejlődjünk Együtt!

Hasonló cikkek

Értesülj első kézből!

Feliratkozás - bejegyzés