A Mindset Pszichológia egy barátságos és előremutató pszichológiai központ, ahol hasznos tartalmak, pszichoterápia, pszichológiai tanácsadás, tréningek, rendezvények, oktatás és kutatások által segítenek az elme, a lélek és a viselkedés megfejtésében és az elakadások, mentális nehézségek vagy zavarok kezelésében. 3 igényesen kialakított, fiatalos és világos budapesti helyszínen fogadják a klienseket, akik a Salonic-nak köszönhetően online foglalhatnak időpontot. Jankovits Szidónia, pszichológus- és kliens koordinátor azt is elmesélte, miért választották éppen a Salonic időpontfoglalót és hogyan tudták a komplett vállalatirányítást a rendszerbe költöztetni.
A Mindset Pszichológia 3 helyszínén 42 pszichológus szakember fogadja a klienseket. Egy ekkora szervezet fenntartásához és üzemeltetéséhez mindenki számára átlátható, informatív és könnyen kezelhető rendszerre volt szükség. Egy ilyen komplett vállalatirányítási rendszer bevezetése azonban nem egyik napról a másikra történik.
Szidóniáék is sokáig keresték a megfelelő időpontfoglaló szoftvert, amely
- a kliensek számára megkönnyíti a jelentkezést és az időpontfoglalást,
- átláthatóan jeleníti meg a különböző helyszínek szabad időpontjait,
- egyetlen felületre szervezi az adminisztrációs teendőket,
- egy helyen mutatja a kollégák munkaóráit,
- átláthatóvá és nyomon követhetővé teszi a pénzügyeket,
- különböző hozzáférési szintek mentén tudja garantálni a személyes adatok biztonságát.
A Salonic időpontfoglaló mindegyik feltételnek megfelelt. Így egy hosszabb tesztelési fázist követően 2023 márciusában álltak át az új rendszerre. Néhány hónapon belül pedig a tartalék adminisztrációs rendszerekre sem volt már szükség.
A Salonic időpontfoglalóval kevesebb az adminisztráció
“Számunkra fontos, hogy a pszichológus kollégáinkat a lehető legkevesebb adminisztrációs feladattal terheljük, miközben a megfelelő adat- és információfeldolgozás nélkülözhetetlen eleme szervezetünk fejlesztésének. A Salonic időpontfoglaló bevezetése óta az adminisztráció határozottan egyszerűbb és könnyebb. Ebben sokat segítenek a rendszerbe épített riportok, szűrési és adat letöltési lehetőségek.
A Salonic rendszerében jelenleg úgy érzem megtaláltuk a megoldást arra, hogy könnyen kezelhető adminisztrációs lépések mellett, a legtöbbet tudjuk kihozni az adatfeldolgozásból” – avatott be minket Szidónia a részletekbe.
A 3 helyszín foglaltsági adatainak kezelése sem egyszerű. A Salonic időpontfoglaló ebben is a Mindset Pszichológia keze alá dolgozik. A naptárnézet folyamatosan, jelen idejű információkkal mutatja a rendelők foglaltságát, a kollégák munkaóráit és a bevételkezelést.
A naptárnézet segítségével táblázatos formában, automatikus riportokon keresztül ad információkat a rendszerben tárolt adatokról, ami megkönnyíti a szervezetet érintő történések nyomon követését.
“Ezek mellett számunkra az egyik legtöbb előnnyel járó funkció az online fizetések jelen idejű nyomon követése. Valamint nagy előnyt jelent a segítőkész és kéréseinkre együttműködéssel reagáló ügyfélszolgálat egyaránt” – egészítette ki Szidónia.
A kliensektől is pozitívak a visszajelzések
Egy új rendszer bevezetése a legelhivatottabb cégvezetőt is nem várt kihívások elé állíthatja, mert a felhasználóknak meg kell szokni az új felületet, az új folyamatokat.
“Bár a klienseknek kellett egy kis idő, amíg megszokták az új rendszert, mára több pozitív visszajelzést kaptunk a fizetőfelület, az automatikus emlékeztető e-mailek, a lemondási funkciók miatt különösen.
A Salonic összességében egyszerűbbé és átláthatóbbá tette szervezetünk mindennapjait. Mindenkinek bátran ajánlom a Salonic időpontfoglaló rendszerét, aki szeretné könnyen átlátni és kézben tartani vállalkozása ügyeit” – zárta a beszélgetést Szidónia.